Bemutatkozom :)

Helló Mindenkinek!
Kis Julianna Ilona vagyok, röviden csak Juli :)
Kb 3 éve lett hobbim a gyöngy fűzés, de úgy érzem, hogy csak mostanra találtam meg önmagam a fűzési technikák között: a bogyók (fűzött és főleg horgolt egyaránt) és a gyöngy horgolás az, ami én vagyok! Munkáimat  a legkisebb méretű gyöngyökből készítem: delica, 11/0 és 15/0-ás kása ( a horgolt bogyóim kizárólag az utóbbi kása mérettel készülnek! ) Ezek mellett a legkedvencebb gyöngyeim még a csiszoltak. 2009. októbere óta árulom aktívan a munkáimat az interneten és túl vagyok életem első kézműves vásárán is. Pár hónapja megadatott az a lehetőség is számomra, hogy oktathatok. Gyöngy fűző leckéket készítek az 5letes web oldalra, így aki szeretne, tanulhat is tőlem :)

A Gyöngyzug apropója Kriszta gyöngyös találkozó felvetése és Babra ötlete volt: szeretett volna egy gyöngy csere blogot létre hozni. Sajnos idő hiány miatt nincs erre módja. Én már rég szerettem volna egy gyöngyös club-ot létrehozni, így gondoltam miért ne lehetne csereberélni is a club-ban?!? Babra hozzájárult az ötlete megvalósításához, amit köszönök! :) a gyöngyös találkozónak meg mi akadálya lehetne :) így tovább gondoltam, hogy mit is lehetne csinálni még egy ilyen internetes club-ban.
- lehetőség lesz a fent említett gyöngy csereberélésre minden mennyiségben!!!!  Ennek módjáról írok még!
- én még nem vettem részt  gyöngyös találkozón, de nagyon szeretnék :) így szervezhetünk egyet, kettőt, akár többet is.... valahol össze ülünk egy kis fűzőcskére ;)
- lehet tanácsot kérni és tippeket adni is, legyen az akár milyen gyöngyös kérdés! Mit érdemes venni, vagy épp nem venni. Pl én majd első nekifutásra abban kérem tanácsotokat, hogy hogyan lehet a peyote karkötő széleire felrögzíteni szalag vég zárót, mert nekem nem sikerült, viszont nagggyyyon tetszik ez a fajta lezárás!
-kérdezhettek is. Itt arra gondolok, hogy pl láttatok egy külföldi blogban egy nagyon jó kis bizsu alkatrészt, de nem tudjátok, hogy itthon lehet e valahol kapni. Itt rá lehet kérdezni, hogy valaki látta e üzletben vagy web áruházban.
-ötletekkel is elő állhattok, jelezhetitek, hogy mihez lenne kedvetek, mit lehetne még csinálni egy ilyen club-ban!!!gond nem lesz belőle, ellenkezőleg ;)
- továbbá lehet dumcsizni, nevetni, kacagni :D de szomorkodni nem!

A Gyöngyzug blog felépítését úgy képzeltem el, hogy középen ugye a bejegyzések, jobb oldalra szántam a hasznos oldalak, lelőhelyek, ajánló linkjeit vagy aktív képeit, bannereket..... A bal oldalra pedig felkerülnek az információs cimkék, a tagok listája, mint bloglista (engedelmetekkel a blog neveket átírom a saját nevetekre, pl az én Csokigyöngyömet átírtam Julira)

Mit nem lehet, nem szeretnék:
Nem szeretnék mintákat, annak képeit felrakni a club-ba!!!! Nem szeretnék semmilyen össze ütközésbe kerülni e miatt! A fizetős mintákat meg kell vásárolni, a publikusak meg már össze vannak gyűjtve több web oldalra is, amiket már mindenki ismer, de az oldal sávban lesz "Minták gyűjteménye" címke! Úgy gondolom, hogy ebből a címkéből nem lesz gond :)
Továbbá nem szeretnék vitákat, veszekedéseket! Sajnos olvastam ellentétekről egyes blogokban. Úgy gondolom, hogy van az embernek elég baja a minden napokban, nekem személy szerint nem hiányzik, hogy még a hobbim terén is bajaim legyenek!!!! Azért valósítom meg ezt a blogot, club-ot, hogy legyen egy ilyen hely is, ahol tudjuk jól érezni magunkat, ahol ÉREZZÜK JÓL MAGUNKAT!!!!! :)
Megértéseteket köszönöm!

Első club-bejegyzése azt hiszem ennyit szántam. A következőben írom a cserebere módját és a tagság  lehetőségét!
Sziasztok!

8 megjegyzés:

  1. Nagyon jónak találom ezt az új ötletet és szivesen részt veszek bár miben is,ha haza megyek,akkor találkákban is:))
    Hajrá,sok sikert kívánok és külön örülök,hogy kiemelted azt,hogy itt ne legyenek szomorkodásról és negatív dolgokról szóló dolgok)Nagyon pártolom,mert valóban,a hobbinkban legalább legyünk felszabadultak:)
    Köszönöm és csatlakozom!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen Ildi!
    Örülök, hogy sikere van a Club-nak! Még csak pár órája tettem nyilvánossá és már 10 rendszeres olvasója van. Ez sokat jelent nekem!

    VálaszTörlés
  3. Leszünk is szerintem többen is biztosan,mert jó az ötlet!!

    VálaszTörlés
  4. Szuper jó kezdeményezés, jövök én is nem szeretnék kimaradni.

    VálaszTörlés
  5. Nekem is nagyon tetszett az ötlet! Itt a helyem! Sok sikert Juli, remélem jó kis csapat leszünk!

    VálaszTörlés
  6. Szia Erga, szia Kriszta!
    Üdv a Zuglakók között! :D Tuti jó lesz minden ;)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó ötlet és én is szeretnék csatlakozni. Már fotózom is a gyöngyeimet, amit szívesen cserélnék :)

    VálaszTörlés