Club játék szabály változás!!!!

Sziasztok!
Próbáltam mindenre gondolni a Zug játékkal kapcsolatban..... az kimaradt, hogy lehet hogy vannak olyanok is, akiket nem fog meg a horoszkóposdi! Így most annyiban változtatnék, hogy emiatt ne maradjon ki senki a játékból, hogy akik nem akarnak horoszkópozni, sem adni, sem kapni, vagy csak egyik variáció, azok az adatlapon tüntessék fel ezt egyéb tudnivalóként! És őket az ajándékozottjuk monogrammja ihlesse a kis meglepetéssel kapcsolatban! :)
Tehát vagy csillag jegy vagy monogramm! :)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon drága vagy, Juli :)))
    Irtó jól esik!
    Csak hogy értsétek: én vagyok a problémás :DD

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szívesen!!!! TE is kedves voltál velem 1* , amit máig köszönök szépen!!!!! Nekem is jól esett!!!!!
    Meg mindenki a Club-ért, a Club mindenkiért....vagy mi a szösz :D :D :D
    És nem vagy problémás, erre az eshetőségre is gondolhattam volna ebben a nagy össze-visszaságban ami most körülöttem van!
    Na de a lényeg, ÖRÜLÖK, HOGY JÁTSZOL!!!!!! ;)

    VálaszTörlés