Játék, Clubunk tagjai részére!!! :)

Sziasztok!
Ezennel szeretném meghirdetni a Gyöngyzug Club megalakulásának örömére játékomat!
A játékban való részvétel feltétele, hogy Club tag legyél! Ez egy megalakulást ünneplő játék, ezért szervezem csak a tagok részére! (Ha tetszik az alább meghirdetett játék, de nem vagy tag, csatlakozz hozzánk, hogy játszhass!) Tervezek egy karácsonyi játékot is, amiben már bárki rész vehet majd!

Ez végül is egy cserebere játék lesz, de mivel Club tagok részére találtam ki, a szokásos játékot kicsit személyesebbé próbáltam tenni, hogy kicsit közelebb hozzon minket egymáshoz! :)

Küldök majd mindenkinek egy adat lapot, amin az adataitokat kell feltüntetni.
A szokványos adatok mellett, meg kell adnotok a horoszkóp jegyeteket is, hogy az ajándékozótól ezzel kapcsolataban is kaphassatok valamit! Ezt fűzhetitek, vagy vásárolhatjátok is, ez szabadon választott!
Valamint kell egy képes lapot is a csomagba tenni. De nem olyat ám, amit a boltban lehet venni!!! :) Nektek kell elkészíteni ! Arra gondoltam, hogy többségében gyermekes anyukák vagyunk, így akinek van gyermeke, az vele/velük együtt készítse a lapot. Akinek nincs, az természetesen egyedül :) A lapra rajzoljatok, vagy  itt az ősz, vannak már különböző termések, ezekkel is dekorálhatjátok....... rátok bízom meg a fantáziátokra :)

Tehát a borítékba kerül :
-egy csere ékszer
-horoszkóppal kapcsolatos tárgy
-saját kézzel készült lap!

A csere párokat a kisfiam fogja kisorsolni, majd e-mail-ben elküldöm mindenkinek, hogy kinek készít ajándékot!

Mivel e-mail-ben többen jeleztétek, hogy szeretnétek játszani, de időtök nem sok van, ezért az ajándék postázási ideje legyen okt.20.
Ez kb másfél hónap, szerintem belefér egy játék  :)

Remélem tetszik amit kitaláltam :) és annyit kérnék, hogy aki szeretne játszani, az hagyjon egy megjegyzést itt, amivel véglegesíti jelentkezését! Ezt kb szombatig tegyétek meg, (addig biztos mindenki jár erre), vasárnap küldöm az adatlapokat, így lesz idő a készülődésre! :)

Köszönöm, sziasztok! :)

14 megjegyzés:

  1. Részvételi szándékomat itt is nyomatékosítom :D
    Vagyis,
    naná, hogy van kedvem játszani :)))

    VálaszTörlés
  2. Megpróbálhatjuk.... lássuk ízlések és pofonok mérkőzését(bár utóbbit nem gondolom komolyan!)!

    VálaszTörlés
  3. Szintén benne vagyok a játékban!
    Kiváncsian várom a "párom"! :)

    VálaszTörlés
  4. Szeretnék játszani, jó ötlet nagyon!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó kis játéknak hangzik, engem ki ne hagyjatok. Szeretnék én is jelentkezni és szeretettel várom a párom.:-)))

    VálaszTörlés
  6. Szuper! Nagyon tetszik a játék! :-) Akkor jövök én is, és már nagyon várom hogy ki lesz a párom! :-)

    VálaszTörlés
  7. Tetszik a játék, de a horoszkópot szeretném kihagyni, ezt lehet?

    VálaszTörlés
  8. Fantasztikus!Én mindenképpen benne vagyok!!:)

    VálaszTörlés
  9. Sokan párban?
    Ez szuper!
    Én is, én is szívesen! :o)

    VálaszTörlés
  10. Én már le maradtam róla :(
    Na de sebaj, majd a Karácsonyiban részt veszek :))))))

    VálaszTörlés
  11. Íííííííííííííí, pont msot írtam Neked Kataaaaaaaaaaaaa!!!! Hogy lenne egy párod!!!!!! Küldöm az adat lapot!!!!!!! :)

    VálaszTörlés