Keresek

Sziasztok!

Rékának köszönhetően vannak már 16/0 gyöngyeim, amivel szerencsére többnyire boldogulok felfűzés terén, de ez a fajta tűm: http://gyongysziget.hu/spd/pt12/pony_gyongyfuzo_tu12 van akad olyan szem, amin nem megy át a tű lyukas része és/vagy töri a gyöngyöt. Nekem ez a legvékonyabb tűm. Létezik ennél vékonyab???? Láttam a Gyöngyszigetben van több féle tű, pl a belinkeltből 10-es. Az kisebb, vékonyabb??? Van valakinek a fent belinket tűnél vékonyabbja?
Most nézem részletesebben a Gyöngysziget tűit. Ez lenne a megoldás: http://gyongysziget.hu/spd/at-15/John_James_angol_gyongyfuzo_tu15os 
De pl pont nem lehet kapni .

A másik amit keresek, vagyis kaptam egy linket egy webruházról, ahol a stopper nyomó nem 5-6000 ft, hanem 810!!!!! Vagy ez csak nekem újdonság? :)
No, de a posta költség horror :( , több mint a stopper nyomó ára.
Ha van valakinek elfevőben stopper nyomója, vagy tudok még valahol hasonló árkategóriás nyomót, csere társ vagy vevő lennék rá!

5 megjegyzés:

  1. Juli,
    a magic tű nem jó? Egy nagy lukból áll az egész, én anno azzal varrtam a menyasszonyi ruhát, amire 15/0-ás 16/0-ás gyönöket kértek.

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok! Juli, emlékeim szerint van a boltban 15-ös tű, de tutira nem merem mondani, mert múltkor is jól félreinformáltalak, ne haragudj! Ha van, akkor holnap feltöltöm a webshopba!

    VálaszTörlés
  3. Szia Dia!

    Jajjj, de nagyon szépen köszi!!!! Akkor várok a rendeléssel, már egy kosaram el van mentve. Lesem majd a tűket!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, már vettem is! :)

    VálaszTörlés