Keresek!

Sziasztok!! :) :)

Ametiszt opál 3mm és 4 mm-s csiszoltat szeretnék 1-1 csomaggal. Én úgy emlékszem, hogy rózsaszín opálnak vettem a Gyöngyéletről de ott nem találtam ilyet. Vagyis a ottani rózsaszín opál az nem az ami nekem kellene. :(
Ilyen csiszoltról lenne szó:
http://1.bp.blogspot.com/_pwtGWZo0W8A/S6aC8X5T_2I/AAAAAAAABDA/7RRsQBVf3DQ/s1600-h/magicromance3.jpg

A Gyöngyszigeten találtam ilyet , szerintem ez olyan amilyet én keresek, csak nincs nekik 4 mm-sbe nincs és nem is tudják megmondani, hogy mikor lesz kapható.
http://gyongysziget.hu/spd/21000-3/ametiszt_opal3mm
Vidéki révén, csak a webáruházakba tudok nézelődni, érdeklődni,..........de eddig hiába.. :(

Valakinek lenne-e ilyesmi elfekvőben, vagy tudna-e nekem venni, és elküldeni? Természetesen kifizetem az árát és a postaköltséget. :) :)

Segítségeteket előre is köszönöm! :) :)

2 megjegyzés:

  1. Kerestem, mert úgy emlékeztem, hogy nekem van hasonló színű csiszoltam, de sajnos az enyém lazac opál fantázia nevű. :(

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen! :) :) Azt hiszem, hogy megpróbálok valami más színt keresni, csak nem tudom, hogy találok-e kétféle méretet ugyanabból a színből. :( :( (Régóta nézegetem a webáruházakat, de ami még tetszett volna színben, nem volt csak egyféle méretben. :( :( De azért nem adom fel. :)

    VálaszTörlés