Klubjáték

Végre-végre megérkezett az ajándékom Zsófihoz! Remélem szeretni fogja annyira,amilyen buzgalommal én készültem erre. Ez a sokszínűség az ő kívánsága volt, a képeslap kedvéért elkezdtem a decoupage technika megtanulását....van még hova fejlődnöm!Az ékszertartó meg remélem még nem súrolja a giccs határát,de sajna a horoszkópos tárgyak ...legközelebb inkább hagyjuk ki a játékból!Sajnos a fotó is hagy maga után némi kívánnivalót,de ugye tudjuk napsütést egyre ritkábban lehet rendelni!
Juli! Remélem nem vagyok tolakodó,hogy így raktam fel a képet,de ha másképp gondolod,nyugodtan szerkeszd át,de már kíváncsi vagyok a véleményetekre,meg a többiek munkáira!!!
A sajátomat is izgalommal várom..
Üdvözlettel:Darányi Kata(Édua)

10 megjegyzés:

  1. De jó ajándékok! Biztos örül neki!

    VálaszTörlés
  2. Szia Édua!
    Klassz ajndékok! Teljesen jó, ahogy kiraktad a képet! Nincs vele gon. Azt viszont sajnálom, hogy gond volt a horoszkóp, de ott volt még a monogramm.... az nem tetszett volna? Szerintem nem giccses egyáltalán az ékszer tartó!:)

    VálaszTörlés
  3. ÚÚÚÚ de szép!!!!
    Az én ajándékom is úton van valahol a postán! :D
    Én is várom már az én ajándékomat!!!! :)

    VálaszTörlés
  4. Kedves, szívvel készített csomag :-)! Nagyon izgalmas ez a készülődés-várakozásos játék! :-)

    VálaszTörlés
  5. Kedves Juli!
    Nem a horoszkóp volt a gond,hanem a választékkal! Ahhoz meg nem volt elég tehetségem és ötletem,hogy ezt is magam valósítsam meg

    VálaszTörlés
  6. Mégegyszer nagyon szépen köszönöm Kati!!!

    VálaszTörlés
  7. Szerintem nagyon szép ajándék. :) Én is szívesen hordanám.

    Az én ajándékom hétfőn indul útnak. Már csak a képeslap elkészítése van hátra. De vártam a lurkóim ihletettségét... lehet mégis nekem kell elkészíteni. :P

    VálaszTörlés
  8. Ja, értem Kata!
    Akkor is szépséges ajándékok :)
    és nagyon kedves tőled, hogy a képeslap miatt egy újtechnikát próbáltál ki! Ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon klassz ajándék,gratulálok! Én még mindig a horoszkópos dolgon görcsölök, de hétvégén meg lesz ígérem és hétfőn útnak indítom.

    VálaszTörlés