Lizától kaptam!

Még múlt héten érkezett, csak mindig elfelejtettem fotózni. Kár, mert egyrészt nagyon borult idő van, élőben sokkal szebb és csillogóbb a medál, másrészt mert a lógikán volt egy kis Manó, aki sajnos elszökött tőlem :((
Merthogy rögtön a táskámra tettem, amint kibontottam a csomagot.
Emléke szívünkben örökké élni fog!

Külön kiemelném, hogy a medál a nekem való kedvenc színeimből készült, a képeslap pedig csudiszéééép!
Készítette: Liza Köszönöm itt is!

Ó igen, az én ajándékom is megérkezett közben a címzetthez, remélem, majd az ő fotói arról jobbak lesznek és felteszi majd ide is ;)

3 megjegyzés:

  1. Jujjj, de szép ajándékok!!!!!
    Nagyon szépeket készít mindenki!!!! Már én is várom az én ajándékom :)

    VálaszTörlés
  2. De szép ez a medál is! Juci, jól kitaláltad te ezt a játékot! Tényleg szépségek születtek-születnek! Köszi!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon örülök, hogy tetszik az ajándék, és nagyon sajnálom a manót!:(((
    Szedte-vette manója, hogy mert megszökni!Pedig ezt hittem jól feltettem, de ezek szerint laza lett! Van róla fényképem és, ha előkerül a gépem összes alkatrésze, akkor mutatom!

    VálaszTörlés