Ti szoktátok?


Azt hiszem, én már túlzásba is viszem az aggódást. De szeretem, ha az ékszer tartós és biztonságos. Eddig én többnyire csak foglalattal használtam rivolit. (a képen látható lánc az enyém lesz) Most elkezdtem fűzögetni. És felmerült bennem egy kérdés. A rivoli hátulja, hiába swari, nem fog lekopni a bőrrel érintkezve? Azért némi kemikália mindig van rajtunk (tusfürdő, krém, parfüm..) Van már tapasztalatotok? Biztos több mint nekem... A teljes begyöngyözés gondolom megvédi. Vagy lakk? Vagy megmarad az a bevonat rajta?

8 megjegyzés:

  1. Szia Marika!
    Ez engem is érdekelne, mert nekem van egy karkötőm, ami 7 db rivolis: Kashaya SWAP játékában kaptam és még csak 1* volt rajtam, már kopik a rivoli hátuljának a csúcsa.... mondhatom álltában a kis szatén zacsiban.
    Most megnéztem, hogy mi a helyzet vele és most látom, hogy már az egész hátuljának
    a festése kopik!
    Pedig tényleg nem használom!
    Most akkor mi van? Mit lehet vele tenni? 7 db 14mm rivoli... nem mindegy!

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok lányok!
    itt egy link ahol képpel mutatják mi a teendő!!! :)
    http://gyongymagia.blogspot.com/2010_02_01_archive.html

    VálaszTörlés
  3. Zsani által adott linken levő megoldást még nem hallottam, úgyhogy köszönöm! Én általában begyöngyözöm. Elég alaposan ahhoz, hogy ne érintkezzen sehol a bőrrel. És ha elég szoros a gyöngy"bugyi" akkor az sem mozog, tehát nem koptat. De ha sikerül jól leragasztani, akkor az is megoldás lehet. :)

    VálaszTörlés
  4. Kicsit féltem, hogy butuskát kérdezek... de ezek szerint másnak is van ilyen gondja. Ez a leragasztós megoldás teljesen új. Ki fogom próbálni. Köszönöm az ötleteket, hozzászólásokat!

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!

    A gyönmáriás ötletet én is ismerem és nem rossz, de a szigetelő szalag lejön egy idő után :(
    amit Timel javasolt valamelyik nap, még nem próbáltam, e jobban tetszik, ő ezüst hobbyfestékkel szokta átkenni (vékonyan).
    Én is szoktam gyöngyözni is.

    VálaszTörlés
  6. Gyöngymágjás, nem máriás, bocsi :), Egyébként neki sok jó ötlete van ám :)))) érdemes a kulisszatitkait végigolvasni, a blogjában szokott egyett-egyett közzétenni :)

    VálaszTörlés
  7. Valóban festegetem :) Még nem hordtam őket "ronggyá", nem is kímélem épp...de még nem kopnak. A legrégebbi kb.1 éves.
    Gondolom előbb-utóbb fog kopni így is.Ha a sima víz bázisú festék nem lesz befutó,jön a hőálló ezüst spray:)
    Körömlakkoztam is , de az hamar lepattog, ragasztottam is a hátulját, de lejött,ill. van olyan típusú ragasztó szalag,ami leoldotta az eredeti bevonatot...

    VálaszTörlés
  8. Én a színtele körömlakkozást hallottam, de még nem próbáltam.

    VálaszTörlés