Ajándékom Tündétől!:)


Ezt a gyönyörű színekben pompázó karkötőt kaptam  Tündétől!!!!Köszönöm szépen!!!Nagyon tetszik!:)
A második képen pedig a hozzá tartozó képeslap is látható.S hogy miért van rajta épp pianínó?
Mikor jelentkeztünk a játékra Juli megkért, hogy írjuk le mire  vágyunk. Hát én akkor épp hangszer vásárlás előtt álltam s már  nagyon szerettem volna rátalálni az igazira.Nos ez azóta megtörtént, de a képeslapon azért kuncogtam egy sort! :)
 És hát a teljesség kedvéért azért leírom , hogy ez a gyönyörű ajándék már nem mostanában érkezett, de ezidáig vártam arra, hogy az én általam készített ékszert is fotózhassam és felrakhassam e mellé.Sajnos ezt most még nem sikerült megtennem. Ne haragudj Juli! Nagyon igyekszem!!!!!!!

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szépeket kaptál!!!!!
    Hááttt, már alig férek a bőrőmben, úgy várom az én ajándékom :) De türelmes vagyok, mert türelem rózsát terem :D

    VálaszTörlés
  2. Nekem is tetszik az ajándékod. :) Szerintem mindenki nagyon szépeket kapott! :D Jó volt ez a játék! ;)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép ajándékot kaptál, mint ebben a játékban mindenki. Legalábbis szerintem :)

    VálaszTörlés