Itt is hírdetem! :)


Sziasztok!

Végre sikerült elkészítenem oktató anyagomat a bogyó horgolásról! Ennek az anyagnak és a saját mintáimnak nyitottam egy boltot a Meskán azoknak a gyöngyösöknek, akik szeretnének bogyózni, de valami miatt nem tudnak eljönni hozzám. Pl nagy büszkeségem Melinda, aki Izraelből keresett meg, hogy nem tud eljönni hozzám :) de szeretne megtanulni bogyót horgolni. A leírásom alapján nagyon szépen megtanulta a technikát!
A boltomba már feltöltöttem az oktató anyagot és 3 saját mintát. Igyekszem minél több színes mintát feltölteni, hogy lehessen válogatni :)
Boltom megtekintéséhez katt a fenti bogyókámra :)

8 megjegyzés:

  1. És aki csak egy sort tud horgolni, azt is gyöngy nélkül? Annak érdemes nekiállni?

    VálaszTörlés
  2. Érdemes!
    Volt olyan tanítványom, aki 1 sort sem tudott horgolni! :)

    VálaszTörlés
  3. Csak egy kis gyakorlás, türelem és sikerül :) Szuperek a minták is!

    VálaszTörlés
  4. Lányok!
    Én a bogyó előtt már tudtam gyöngyhurkát horgolni, akár 15/0-s gyönggyel is. Így vágtam bele a bogyóba, ami elsőre nem, de már másodikra ment is.
    Az én tanácsom: aki nagyon-nagyon ügyesnek érzi magát belevághat elsőre is a bogyesz horgolásába, de sztem nem árt előtte egy kis alap ismeret horgolás terén.
    Én köszönöm Julinak, hogy ezt az anyagot elérhetővé tette számomra!!!!!!
    Mindenkinek sok sikert!!!!!!:-))))

    VálaszTörlés
  5. Lányok csak ajánlani tudom mert a drága Julinak köszönhetően nekem is sikerült megcsinálnom a bogyót de sajna még egy ideig nem tudom megmutatni mert nem jó a fényképezőgép!!! :)

    VálaszTörlés
  6. Jajjj Zsannikám, sikerült?!?!?! Nem is dicsekedtél vele, nem írtál nekem :)
    Gratulálok , úgy örülök! ;)

    VálaszTörlés
  7. Nekem is sikerült elsőre megértenem amit Juci elmondott. Ha nem fájt volna annyira a kezem akkor még aznap este be is fejeztem volna, amikor megtanította. Szerintem nagyon jó a képes anyag, amit összeállított. És ha valami nem lenne világos bátran lehet hozzá fordulni. Itt is nagyon köszi Juci, hogy megtanítottad nekem. :) Hálám örökké...

    VálaszTörlés
  8. Nem írtam mert valami ninc renben a géppel és 2 perc után kidob mindenhonnan!
    É a fényképezőm sem jó így egyszerre szeretnék neked minent küldeni!!!
    Ezer hála és köszönet!!!! :)

    VálaszTörlés