Karácsonyi Gyöngyzug játék!

Kedves Gyöngyzugos Csajszikáim, Zug tagok, nem Zug tagok..... Mindenki! :)

Igaz, hogy még az első Zugos játékunk keretében nem ért célba 1-2 ajándék, reméljük most már hamarosan megtörténik :) így még ezt a játékot nem zárom le, de sokak kérésére: legyen Karácsonyi játék is, már most szeretném meghirdetni, mert nagyon gyorsan telnek a napok és hamarosan itt van Karácsony! A játékra való jelentkezési határidő is kiesik a készülődésre fordítható időből.......
Mindenki készülődik az ünnepre, a Karácsonyi menün és az ajándékokon filózunk......  csak azt vesszük észre, hogy lehet díszíteni a fenyő fát! Mivel gyöngy fűzés a hobbink, gondolom mindenki készít gyöngyös ajándékot, egyet vagy többet..... ehhez idő kell és erre való tekintettel már most meghirdetem a játékot, hogy legyen idő kigondolni és elkészíteni gyöngyös társunk ajándékát!

A fenti dolgokra hivatkozva, most nem törtem a fejem túl extra dolgon a játékkal kapcsolatban. Ez úton elnézést kérek attól aki többet várt tőlem :) de most amondó vagyok, hogy készülhetünk eleget a Karácsonyra, így most "csak" egy egyszerű játékot játszunk! :)

 A szabályok egyszerűek:

Ahogy az előző játék meghirdetésekor ígértem: most azok a gyöngyösök is jelentkezhetnek, akik nem Zug tagok!!!!!!!

Most az ajádnékozottunk kapjon tőlünk egy fűzött ajándékot és hogy ne csak egy ajándék legyen a borítékban, egy karácsonyi díszt is csomagoljunk bele :)

Tudom mindenki idő hiányban szenved, így a mondó vagyok, hogy Lánykáim, most nem kell túl nagy remek műveket fűzni (csodás munkák születtek első játékunkban!!!!!! ), ilyenkor mindenki örül egy kis apróságnak is és  legyen a karácsonyi dísz vásárolt.
 Az is tudom, hogy ünnep alkalmával rengeteg pénzt költ mindenki, így annyit kérnék, hogy ez a dísz max, nagyon max 1000 Ft legyen! Szép díszeket lehet kapni pár 100Ft-ért is :)

A postázási határidő: 2010. December 20.

Aki szeretne játszani, kérem ide írjon egy megjegyzést kb nov. 14-ig. Eddig gondolom aki ide jár, mindenki bekukkant, így lesz idő átgondolni és jelentkezni.
Az e-mail címetekre küldök egy adat lapot, amit kitöltve vissza várok. 15-én este sorsolok és meg is kapja mindenki a párja adat lapját!

Annyit szeretnék kérni, hogy akinek a blogjábn nincs feltüntetve emiles elérhetőség, kérem, hogy az ide írt megjegyzésében írja meg nekem!!!!! Köszönöm! 

Várom a jelentkezéseteket! :)
Szisztok!
Juci

27 megjegyzés:

  1. Én, én, én! Szeretnék játszani!

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok! szeretnék én is játszani!

    VálaszTörlés
  3. Szeretek játszani.... Az előzőt is szerettem.

    VálaszTörlés
  4. Igen, az előző is nagyon jól sikerült!!!

    VálaszTörlés
  5. Beeeeeneeeee vagggggyyyyokkkkk!!!! :)

    VálaszTörlés
  6. Én is jövök, és már tudom is mit kap az ajándékozottam...bár időm nagyon-nagyon kevés lesz,mert 2 év után újból tanítok a jövő héttől!

    VálaszTörlés
  7. Szeretnék játszani, nagyon izgalmas!

    VálaszTörlés
  8. Szuper, akkor én is jövök, mert adni és kapni jó :-)!

    VálaszTörlés
  9. Én is szeretnék játszani:-)))).

    VálaszTörlés
  10. Szia Juci!!!
    Én is szeretnék veletek játszani és ezúton jelentkeznék tagnak is (valahogy elkerülte a figyelmemet...)

    VálaszTörlés
  11. Helló Juci! Én is benne vagyon egy kis játékban, bár még nem vagyon zug-tag :DD.

    VálaszTörlés
  12. Akkor vágjunk bele újra!!! Juhhéééé!!!! :o)

    VálaszTörlés
  13. Jövök én is, mert nagyon szeretek játszani!!

    VálaszTörlés
  14. Én is játszom megint! Most nem maradok a végére =)

    VálaszTörlés
  15. En is szeretnek jelentkezni.

    VálaszTörlés
  16. Én is szívesen játszom!! Ez amolyan Angyalkázás! Szívesen csatlakozom hozzátok!

    VálaszTörlés
  17. Én is szívesen csatlakozom a játékhoz, nagyon tetszik az ötlet :D

    VálaszTörlés
  18. Szeretnék én is játszani!!! Az előzőre nem mertem jelentkezni, mert nem tudtam mennyire hagy engem érvényesülni a kicsibabucim, de most már nagyon rendesen engedi a gyöngyözést. Juhéééééééééééééééj!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  19. Szeretnék én is játszani veletek!

    VálaszTörlés
  20. Én is benevezek, ha a határ nem akadály...

    VálaszTörlés
  21. Annyira régen játszottam ilyet, karácsonyra jó ötlet ez nagyon, Juli! Szóval jelentkezem!

    VálaszTörlés