Karácsonyi játékunk!

Sziasztok!

Tegnap lezártam a Karácsonyi játékunkra való jeletkezési lehetőséget! Köszönöm szépen, hogy ennyien jelentkeztetek, 28-an játszunk! Nagyon örülök nektek! :)

Este már mindenkinek elküldtem az ajándékozottja adatpalját, egy kivételével, amit hamar-hamar kérek, hogy az ajándékozó készülhessen!!!!!
Három dologra szeretnék megkérni mindenkit:
- a játék titkosmeglepetéses jellegű :) így kérem, hogy senki ne árulja el az ajándékozottjának, hogy tőle kap az illető meglepetést!!!!!!!! Az ajándékozott megkapja a csomagot, meglepődik, örül annak, ami a csomgban van és meg is tudja ki a Jézuskája! :)
- a másik, hogy most Karácsony előtt lesz a postázási határidő, így legyetek szívesek, most mindenki tartsa a határ időt, mert ilyenkor amúgy is nagy a kavarodás..... stb..... érkezzen meg időben a csomag, hogy a karácsonyfa alá bekerülhessen! :) Ok?
- a harmadik pedig az, hogy aki nem Zug tag, ha megérkezett a csomagja, legyen szíves emilben küldjön nekem egy képet az ajándékokról, hogy kitehessem ide. Vagy ha az ajándékozott Club tag, akkor ő is kirakhatja mutatóba  a képet. Na, jól megmondtam..... de értitek! :D

Befejezésként szeretnék mindnekinek kellemes Karácsonyi készülődést kíváni! Nem csak erre a játékra való felkészülés, fűzögetés kapcsán, hanem úgy általában az ünnepre! :)
Ma kaptam egy csodás képet: Csikimama ezzel a képpel kívánt Nekem szép napot! Elhoztam Nektek is a képet, hogy ti is gyönyörködhessetek. Olyan szép! :)
Én is kellemes napot kívánok Nektek ezzel a képpel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése