Tanácsot kérek!

Sziasztok!

Kép szerkesztő ügyben szeretnék segítséget kérni. Eddig én a Picasa szerkesztőjét használtam. A kép szerkesztős része klassz volt, de tele pakolta a gépet minden félével, meg egyszer valahol a neten megtaláltam egy csomó képet a gépemről és mikor törölni akartam, azt írta ki, hogy pl, akkor a blogomból is törlődik.
Most újra lett telepítve a gép és szeretnék más kép szerkesztőt használni az ékszeres képeimhez. olyat, amivel pl szépen lehet világosítani, nevet rápingálni....stb....
Ti mit használtok? Tudtok ajánlani valamit?

Sziasztok!
Juci

7 megjegyzés:

  1. Nekem Linuxom van, és a Gimp-et szívből ajánlom:)
    Bár gondolom Windowsod van, és nem szeretnél új operációs rendszert egy programért:)

    VálaszTörlés
  2. Én Adobe Photoshopot használok, ha hozzá tudsz jutni, ez egy nagyon profi program! Igaz, kell idő kiismerni, de megéri!

    VálaszTörlés
  3. Én mostanában egy netes fotószerkesztőt használok http://www.pixlr.com/ ezt!
    Érthető, egyszerűen kezelhető. Ha esetleg megtetszett és segítség kell akkor írj =)

    VálaszTörlés
  4. Én a PhotoScape-t használom és meg is vagyok vele elégedve.

    VálaszTörlés
  5. Tipikus ahány ház....A Gimp van Windosra is, tényleg jó kis szoftver, itt találod http://www.gimp.hu a letöltéseknél keresd. Ráadásul segítséget is kapsz hozzá az oldalon :)

    VálaszTörlés
  6. Köszi szépen lányok a sok segítséget! :)

    VálaszTörlés
  7. A Gimp tényleg nagyon jó. Ányi csinált is hozzá egy tutorial blogot. Érdemes benézni hozzá, sok okosságot találhattok ott. :)
    http://gimpraffe.blogspot.com

    VálaszTörlés