Zug ajándékom Mano Krisztának


Tudom, hogy Kriszta már feltette, de megmutatom én is, mert ezen még látszik az a szemtelen szökős manó is.
Nagyon örültem, hogy Krisztát kaptam, mert egyszer régebben egy játékban nyertem tőle egy medált, amit nagyon szeretek, azóta is rengetegszer volt rajtam. De kicsit féltem is, mert Kriszta nagyon profi.
A medál Ande Jarmila mintája és igazság szerint nem voltam vele tökéletesen elégedett, mert voltak benne gyöngyszemek, amik nem úgy álltak, ahogy én szerettem volna,ha az idő nem sürgetett volna és nem akkor költözünk éppen, akkor valószínűleg lebontom és újat fűzök.
A szökős manót pedig Cheeky virágtündérkéi ihlették és nagyon sajnálom, hogy elveszett.

3 megjegyzés:

  1. Júúújjj, elveszett a kis manó? :( Sajnálom!
    Most is megcsodáltam a szép ajándékokat!

    VálaszTörlés
  2. Jajaj, ne túlozz velem kapcsolatban! A medált pedig sokat hordom, engem ugyan nem bánt, hogy nem úgy áll, ahogy TE szeretnéd, mert NEKEM tetszik!

    VálaszTörlés