Kérdés

Sziasztok!

Csodásak az ajándékok, én bármelyiket szívesen elfogadnám :) Le a kalappal mindenki előtt!
Én is feladtam az ajándékomat tegnap, úgyhogy ma holnap biztos célba ér! Remélem tetszeni fog az ajándékozottnak =)

Az lenne a kérdésem, hogy egy cső (mint a fejlécen) 11/0-ás kásából 6-os körrel milyen hosszú lánc horgolható? Szeretnék csinálni egy 1 méteres láncot és nem tudom, hogy két csőből kijön-e, mert ha nem akkor más mintával csinálnám. Előre is köszi a választ! Remélem valaki tudja.

5 megjegyzés:

  1. Szia! Szerintem egy cső az kevés hozzá, én 35 cm-s láncot csináltam 1,5 cső 11-esből, és az 5 szemes horgolás volt. kb egy karkötőre való jön ki egy csőből, legalábbis én így tapasztaltam.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm a gyors választ!

    VálaszTörlés
  3. Szia Gerda!
    Ez a láncom 1m-es :)
    http://csokigyongy.blogspot.com/2010/01/vegre.html
    Én cseh kásából készítettem, 3 színből. Ezek a gyöngyök zacskósak, a Gyöngyéletből. Meglepő módon, a hosszához képest "kevés" gyöngyöt használtam el. A piros kb fél vagy 3/4 csomagnyi volt, a hematit és fekete mininális mennyiségben fogyott.
    Persze a miyuki és a cseh gyöngyök kiszerelése és mérete között van különbség. Ggonolom a tiéd miyuki, ha csövet írtál..... csőben csehet még nem láttam :)

    VálaszTörlés
  4. Hát én másként számolom a horgolást. Sose mértem grammban, csak centiben. A szorzó ami mindig pontos, hogy szemszám x kívánt horgolt hossz = az a hossz ahány centit fel kell fűzni cérnára. Igaz, ezzel nem segítettem neked, mert nem tudod hány cső gyöngyöt vegyél. :(

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen a válaszokat!
    Juci, néztem már azt a láncodat, szuper lett! Tiszi, köszönöm az ötletet!
    Ma még nagyban folyt a karácsonyi bevásárlás úgyhogy útba ejtettem egy gyöngyös boltot és vettem még két csövet. Így már remélem elég lesz a gyöngy.

    VálaszTörlés