Kicsit megkésve!

Akartam már írni egy kis évzáró/évnyitó beszédet, most sikerül :)

Szerintem jó kis évet zártunk, mint Gyöngyzug Club! :)
Köszönöm, hogy ilyen sokan jelentkeztetek tagnak!
32 taggal , 71 rendszeres olvasóval és 104 Facebook rajongóval büszkélkedhetünk.
Nagyon örülök Nektek, nem is gondoltam, hogy ennyien leszünk, mikor megalapítottam a club-ot!
Annak is örülök, hogy többségében sikeres a gyöngy és alkatrész csereberés megmozdulásunk, én személy szerint nagyon köszönöm, hogy mindíg volt, aki tudott nekem segíteni, ha kellett valami  :)
Nagyon tetszik, hogy ha valaki tanácsot kér, szinte azonnal jönnek a megjegyzések, tanácsok, tippek ( én azóta sem boldogulok a peyote alapra való szalag végrázó felrögzítéssel :D )

Most szólnék pár szót a játékokról! Sajnos nem tudom szó nélkül hagyni :(
Köszönöm, hogy ilyen sokan jelentkeztetek mindkét játékomra! Nagyon örültem Nektek! Annak is, hogy ilyen szép munkák születtek!
Az első játékot sikeresen zárom le, simán zajlott!

Sajnos a karácsonyi játékkal nem vagyok elégedett és ennek most hangot adok!
- kérem azokat a lányokat, akik eddig kevesebb figylemet fordítottak a csomagolásra, ezek után jobban figylejenek oda, mert sajnos érkezett törött ajándék! Nem drága egy bubis borcsi, de annál hatékonyabb, nagyon jól betölti a funkcióját!!!!!
- a másik, ami miatt szólni szeretnék, az a határidő..... ill nem is a határ idő, hanem az, hogy van olyan, aki dec. 20-a óta sem postázott, holott már január 6-a van és még csak nem is jelentkezik az illető! Írtam neki én is és az ajándékozott is, de még csak választ sem kapunk! Egy az, hogy illene jelentkeznie nálam az illetőnek, hogy akármi miatt késik a  csomag, vagy már túlnyomó részt mindenki megkapta a csomagját, így már akár személyesen írhatna az ajándékozottjának, hiszen KARÁCSONYI AJÁNDÉKRÓL van szó! Talán ezt még sokkal jobban várta mindenki, mint az előző fordulós csomagját!
 Szóval kérlek TÉGED, hogy ha olvasod ezt a bejegyzésem, legalább ezek után reagálj az én és az ajándékozottad levelére!Köszönöm!
-van egy harmadik dolog is még, apróság, de ez is fontos: azért töltetem ki az adat lapot minden játék előtt, hogy a név és cím mellett mindenki lássa a párja kedvenc színeit, ékszer méreteit....... meg egyéb hozzáfűzni valóját.
Aki eddig nem volt túl figyelmes, akkor ezek után kérem legyen az, mert olyan ajándék is érkezett, ami egyáltalán nem szín világa az ajándékozottnak.

Nem azért írtam, ezeket, hogy puffogjak, azért írtam, mert a fenti dolgok miatt van, akinek sajnos csalódás volt ez a játék.
Itt megjegyeznék még egy dolgot: POSTA!
Sajnos van 1 csomag, ami valahol...... jó esetben kóvályog a Postán!  Azért írom, hogy jó esetben, mert a csomag már kerestetve van és ha az ajándék keresi a gazdáját, akkor a kerestetésnek lesz eredménye. Ha viszont lába kélt a csomagnak...... az baj, nagy baj..... Már annyi panaszt olvastam a Postáról, pl Karácsony körül a Facebook-on is, hogy én már azt sem tudom mit írjak róluk. Már bennük sem lehet bízni.....
Ha elveszett a csomag, akkor..... elgondolkodtam azon hogy mi a megoldás a játékban erre a helyzetre?
-az ajándékozott csomag nélkül maradt,
-ha az ajándékozó ismét készít valamit, akkor 1* kapott, 2* ad
-de ha nem készít még egy ajándékot, akkor az ajándékozott ismét csak csomag nélkül marad......

A Postáról mégis csak valamit, most hogy így a fenti 3 pontot felsoroltam: szerintem ez már botrányos, gusztustalan: év közben is olvastam üresen érkezett borítékokról és eltűnt csomagokról, de hogy még a Karácsonyi ajándékok sem szentek...........?!?!?!?!?!?

Az idei év:
Hogy a játéknál maradjunk :) Most éve elejére is terveztem, szerveztem egy játékot! Egyenlőre csak annyit írok róla, hogy ez most nagy durranás lesz !!!! Nem cserebere, de szerintem nagyon jó, megéri majd játszani :)
Van egy másik játék is, ami még csak alakulgat a fejemben....... nagy vonalakban meg van, még tökéletesíteni kell!

Még egy kérés, kérdés, aztán befejeztem a mondókámat :)
Csak azt szeretném mondani, kérni, hogy ha nektek, Zug lakóknak kedvetek lenne valamihez.... bármihez.... nem tom mihez, vagy van valami jó 5letetek a clubbal kapcsolatban, akkor nyugodtan szóljatok, megbeszéljük, megszervezzük....... nehogy átmenjünk itt unalmasba! ;D

Köszönöm, hogy elolvastátok a mondókámat!
Sziasztok!
Juci

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése