:(

Sziasztok!

Nagy a csönd......
Sajnálom, hogy egy rossz száj ízzel írt bejegyzéssel kell a csöndet megtörnöm, de szólnom kell: a játékok miatt!
A Csokis blogomban már van egy Dühöngőm, pont e miatt :( és most kiadok mindent, ami a szívemen, az a számon:

Sajnálom, hogy úgy általánosságban úgy működik a gyöngyösök között (nem tudom, hogy pl a varrósoknál hogy megy) a társas játék, hogy az a vége, hogy mindig vannak olyanok, akik nem teljesítik azt, amit vállaltak!!!! Sajnálom, tényleg, mert ebből kifolyólag most úgymond másokat is büntetek:
nem akarok már játékot szervezni :(
Én komolyan gondoltam ezt a klubbozást, meg a játék szervezést! Annyira, hogy szerettem volna találkozós, összegyűlős fűzőcskét szervezni, ezt az évet úgy indítottam volna itt a klubbosaimmal, hogy a már múlt évben megszervezett, lebeszélt !!!!pénz nyereményes!!!!, tavasz váró játékot meghirdetem, aztán nyárra átgondoltam volna még a másik ötletemet is.

Elment a kedvem a PIF-től, mert ott sem teljesítettek sokan. Gondoltam itt, a saját klubomban, az általam szervezett játékokkal nem lesz gond..... hát, hogy mekkora pofára esés volt ez.... nagy :(
Itt vagyunk, már április 19-énél járunk és sajnos még mindig van olyan, aki nem kapta meg a karácsonyi ajándékát, sőt, még az ismerkedős játék csomagját sem!!!!! A sorban ott vagyok én is!
Tuuuudommm, tudom, sok a dolog, meg a munka, meg a rendelés....stb..... és most kimondom: nem hiszem el, hogy nincs fél év alatt egy délután, hogy összedobjanak valamit, vagy nincs egy szabad óra, hogy a postán feladják a csomagot, vagy nem lehet megkérni valakit, hogy : légyszi add már fel a csomagot, mert a szerencsétlen a túl oldalon várja, vagy nincs 5 perc megírni egy emilt, hogy : az Isten áldjon meg ne várd a csomagot, mert nem megy, hiába múlt már el a születésnapod egy fél éve, holott mindenki fönt van a gmail-en, meg a facebookon is: e közben nem lehet egy emilt elküldeni?! Nem hiszem el!!!! Akármennyire is rohanó a világ manapság!
Szóval én is írtam emileket.... többet... olyanokat, amikor nem jött válasz :(


Na jó, nem ragozom tovább a dolgot!
Mikor a PIF-es dühöngőmet írtam, előtte tanácsot kértem Diától, hogy mit lehet tenni azokkal, akik nem teljesítenek. Nem ő szervezte a játékot, nem kötelezhet senkit semmire sem.... vigasztalt, amit itt is köszönök!
Én sem kötelezhetek senkit semmire, de úgy gondolom, hogy ha már az általam indított klubban, az általam szervezett játékról van szó, akkor annyit megtehetek, hogy NAGYON SZÉPEN MEGKÉREM azokat, akik nem teljesítettek, hogy a következő egy hónapban legyenek szívesek pótolják az elmaradásukat, mert ugye ők is örültek, amikor kibontották a csomagjukat.... hát mi is szeretnénk örülni!!!! KÖSZÖNÖM a magam és azok nevében is, akik várják a csomagjukat!!!!!!

Még annyi maradt hátra, hogy elnézést kérek azoktól, akik büntetve érzik magukat mások miatt!!!! Én szerettem volna még játszani veletek, olyan jó volt szervezni, pl a tavaszira is szponzorokat keresni, egyeztetni.... de ezek után nem szeretném már :(
A jövőben ugyan úgy mehet a Zugban a csere, tegyétek föl a képeket a csere cuccokról, mehet az eszme csere, a tanács kérés, megbeszélés, de játék nem lesz ( így dühöngés sem a részemről) !
Sajnálom!

Sziasztok!

9 megjegyzés:

  1. Én is sajnálom. Kezdő lévén még nem jelentkeztem egyetlen játékra sem. Még PIF-re sem merek, mert én még nem tudok olyan szépet és olyan sokat.

    Sajnálom, hogy így alakult, azért továbbra is jövök hozzád nézelődni.

    VálaszTörlés
  2. Kedves Juli!

    Sajnos ez a nagy magyar valóság! Van, aki lelkiismeretesen teljesít és még nem is vár cserébe vállon veregetést sem, van aki sunnyogva begyűjti a neki méltatlanul járó ajándékot és nem ad teljesítményt mellé!
    Nagyon sajnálom! Bennem is megfogalmazódtak a Te gondolataid, de nem szeretném elrontani életem egyetlen pillanatát sem ilyen dühödt gondolatokkal! Sajnos nem tudunk változtatni a sorozatosan megjelenő emberi gyengeségeken!
    Érte és érzem a haragod, de hidd el nem érdemes magad keseríteni evvel!

    Én azt gondolom, mindig van egy-egy jó szó, egy-egy jó ember, akiért érdemes a legkisebb jót is megtenni!

    Juli! Köszönjük az eddigi fáradozásodat, ezt a felületet, az ötleteidet, értékeidet!

    Kérlek, ne add fel!

    Almada-Dalma

    VálaszTörlés
  3. Kedves Juli!
    Én is igazán sajnálom,hogy ennek a bejegyzésnek van valóságalapja. Én eddig még mindig szerencsés páros részese lehettem,de más"fronton" már találkoztam a problémával.Én is köszönöm a játékokat, jó volt izgulni ,készülni ezekre.Remélem egyszer majd... További gyönyörű munkákat és elégedett ékszertulajdonosakat kívánok Neked: Édua

    VálaszTörlés
  4. Bocs, a gondolatom lényege lemaradt, ami pedig Rád is tartozik!

    A Pécsi Gyöngyszemek alkotó kis közössége NEKED köszönheti létrejöttét!
    Miért?
    Mert Horimarikától kaptam az általad sorsolt pártól a karácsonyi ajándékot a játékodban, közben ezen a fórumon épp gyöngyhímzés terén adhattam neki tanácsot, ezer email után létrejött egy kapcsolat, egy találkozó, aztán tulajdonképpen ugyanazt az álmot dédelgettük, találjuk meg a pécsi gyöngyös lányokat! Léptünk, aktivizáltuk magunkat és havonként összejövünk, (tematikusan) együtt fűzünk!
    Ötletünk, mint a tenger!

    Ez annyira jó!!!!! És szép, amiért látod, érdemes!!!!!

    Köszönjük:
    Kinga, Ilona, Manka, Zsófi, Csipor, Bea, Horimarika és Almada.

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!
    köszönöm a megjegyzéseteket!
    Kisnyul, persze, gyere csak nézelődni :)
    Kata, köszönöm :)
    Dalma! hallottam rólatok Marcsitól :)Gratulálok, örülök, hogy így össze jöttetek, egymásra találtatok! hűűűű, azért így olvasva, nekem is egy nagy siker élmény a ti közösségetek ;)
    jó fűzőcskét nektek együtt!

    VálaszTörlés
  6. Kedves Juci!
    Igazán sajnálom hogy a sok fáradozásaidnak ez lett az eredménye, én épp emiatt nem vállaltam hogy részt veszek a karácsonyi ajándékozásban, biztos voltam benne nem lenne rá időm.
    Azért remélem hogy lassan mindenki megkapja majd a neki járó ajándékokat!

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok! Nagy kár, hogy így alakult, az elején pedig olyan lelkesen jelentkezett mindenki a játékokra, kár, hogy nem lett a vége "happy end" :) Sajnos ez rossz tapasztalat, de remélem a Zug továbbra is működik majd és a gyöngybarátok megtalálják egymás társaságát és segítséget kaphatnak egymástól.

    VálaszTörlés
  8. Kedves Juli, nagyon sok mindenben egyetértek Dalmával... tényleg nehéz dolog lehet, de tényleg nem szabadna ezeket nagyon magára venni az embernek. Szerintem e miatt ne add fel és ne mondj le a szuper játékötleteid megvalósításáról! :-) Én egy olyan megoldást javasolnék, hogy az újonnan szervezendő játékra nem jelentkezhet az aki a korábbit nem teljesítette. Sőt van még egy ötletem, de azt szerintem e-mailben fogom megírni... :-)

    VálaszTörlés
  9. Kedves Juli! Egy jó ideje nem tudtam a blogolással foglalkozni egyéb elfoglaltságaim miatt és nagyon megdöbbentett ez a bejegyzésed.Tavaszi játék reményében látogattam az oldalra és egy kis feltöltődésért, nagyon sajnálom, hogy ilyen bejegyzést kellett olvasnom, de egyetértek Dalmával és Cseresznyevirág-Veronikával, ne add fel. :)
    Veronika ötlete, hogy aki a régit nem teljesítette, az nem vehet részt az újban szerintem jó ötlet. :) Gondold át. :)

    VálaszTörlés