Nyári játékunk!

Hoztam a játékot, Nyári tombola címmel!
Kaptam segítséget a szabályok megalkotásához, sikerült végre és remélem, hogy tetszeni fog nektek :)


Most kicsit megfordítottam a sorrendet, hogy ne legyen az a "régi hagyomásnyo forma, játék menet", így kicsit más, kicsit új :)

Szabályok a következők:

-aki úgy gondolja, hogy szeretne játszani, az jelezze szándékát nekem itt és e-mil-ben, csak  a POSTA CÍMÉT írja meg  nekem
 -a közelgő nyár ihletésére készítsen egy ékszert ( nem feltétlen a kép színeivel ) és tegyen mellé egy nyárral kapcsolatos tárgyat ( ami bármi lehet, ami a nyarat idézi: egy illat, egy használati tárgy...... ) és egy kis nasit ;)
-küldjön nekem a megadott határidőig egy képet, amin a csomag össz tartalma rajta van
( ezek a képek kerülnek majd ki a Zugba, ha mindenki megkapta a csomagját, én rakom ki őket!)
 

Ha megvannak a képek, akkor én a tombola húzás elvét követve sorsolom ki, hogy ki melyik ajándékot fogja kapni.
Egy játékosnak sorsolok egy ajándékot. 

Ha megvan a sorsolás, akkor mindenkit értesítek, hogy KINEK, MILYEN POSTA CÍMRE kell küldenie a csomagot!!!!!!!!!!
És most kicsit szigorú leszek: a csomag postázására az értesítést követő 5 munkanapon belül sort kell keríteni!!!!!!!!

Kérlek Titeket, hogy ezt majd tartsátok be! Köszönöm!!!! 

Arra hívnám fel a figylemeteket, hogy mivel csak a posta címeteket kérem, és mint a tombolát, úgy húzom a nyeremény ajándékotokat, így az ékszerek készítésénél legyetek szívesek vegyétek ezt figyelembe! Gondolok itt a méretekre: pl esetleg legyen egy átlag méretű karkötő, amin lánchosszabbíto van, vagy a nyakláncnál is ugyan így. Ha hosszú a nyaki, vagy memóriás a kari, akkor nincs gond :)

Ugye a színeket sem kértem, hogy kinek mi a kedvence...
Ezt is vegyétek figyelembe, mérlegeljétek és kérem, csak az jelentkezzen a játékra, aki úgy érzi, hogy végig tudja játszani!!!



A fotók beküldéis határideje: 2011. jún. 17. ez egy pénteki nap és 1 hónapnyira van kb a mai naptól. 
18-án sorsolok és 19 értesítek mindenkit, hogy a köv 5 napban hova postázzon!!!! 


Várom szeretettel a jelentkezéseteket!!!!

20 megjegyzés:

  1. Nem semmi ötlet! Nagyon korrekt és közben izgalmas is. Én tuti akarok játszani!

    VálaszTörlés
  2. Jó ötlet, én is szeretnék játszani!

    VálaszTörlés
  3. Ötletes én is benevezek, küldöm az e-mailt!

    VálaszTörlés
  4. Én is szívesen részt veszek a játékon. :)

    VálaszTörlés
  5. Tyűűű a mindenit!!! :)
    Ez nagyon nagyon jó ötlet!
    Már van is minta ötletem!! :)
    Jelentkezem!!!!

    VálaszTörlés
  6. Örömmel csatlakozom ehhez a kiscsapathoz! Szívesen játszom veletek, Lányok! Köszönjük, Juli!

    VálaszTörlés
  7. Akkor már én sem szeretnék kimaradni! Izgi! :-)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szeretnék játszani!!! Köszönöm szépen, Juli, hogy újra megszervezed!:-))))

    VálaszTörlés
  9. Szuper játék lesz..izgalmas:))Már megy is a mail:)))

    VálaszTörlés
  10. Hát én is megpróbálom egyszer el kell kezdeni!!!

    VálaszTörlés
  11. Kedves Juli nagy örömmel jelentkezem a játékodra!

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    Nagyon jó ötlet, lehet másféle ékszerrel is nevezni, vagy csak gyöngyből készülttel?
    Mert ha beleférek, akkor szívesen játszanék veletek!
    Julcsi

    VálaszTörlés
  13. Sziasztok!
    Örülök, hogy már ennyien jelentkeztetek a játékra!

    Julcsi! Persze, játszhatsz te is!
    Csak küldjétek a posta címeteket emilben!

    VálaszTörlés
  14. Szia!
    Jövök én is játszani!
    Üdv:
    Kriszta

    VálaszTörlés
  15. Nagyon rég vettem gyöngyöt a kezembe, de ez a játék jó alkalom erre:-). Szóval én is szeretnék jelentkezni.

    VálaszTörlés
  16. Kaszilva is jelezte nekem, hogy szeretne játszani velünk!
    http://kaszilva.blogspot.com

    VálaszTörlés
  17. Én is jövök, nagyon jó az ötlet. :) Nagyon örülök Juli. :) Puszi

    VálaszTörlés