Jó reggelt :)

Csak beköszönök és pár sor erejéig gyorsan bemutatkozom - aztán indul a reggel nálunk...
Köszi a meghívót, Juci! (...a Jucit vagy a Julit szereted jobban?)

Épp Dunaújvárosban élek, több mint 5 éve gyöngyözöm. Angliában kezdtem, ahonnan 2,5 éve költöztem haza, és ahová Januárban költözöm vissza...
Imádok fűzni,  nem követek mintát, a saját fejem után megyek. Van egy 5 éves autista kislányom, vele nagyon szoros rutint és következetes szabályokat kell tartani. Talán ezért is nem követek semmilyen leírást amikor fűzök, ebben élem ki a korlátlan szabadságot :)
A párom, Allan skót, itthon angolul beszélünk, így ha valakinek kell segítség fordításban, ne legyen szégyenlős.

Főállásban a gyöngyökből élünk :) Én fűzésmintákat, ékszerek készítek, Allan az adminisztrációs részért felelős. Szerencsére abból élünk, amit szeretünk csinálni (a kis csajszim mellett nem is tudnánk elhelyezkedni).

A blog listában az angol nyelvű blogom szerepel, de abban van egy link a magyar blogomhoz is, ha valaki jobb' szeretne eredetiben olvasni :D

További szép napot,
Viki


6 megjegyzés:

  1. Nagyon színes, vidám, optimista és irigylésre méltó emberke benyomását kelted bennem, Viki! Örömmel fogadunk és mindenre kíváncsiak vagyunk!

    VálaszTörlés
  2. Szia Viki!
    Csak ismételni tudom az előttem"írókat"
    És köszi a nagylelkű felajánlást!!

    VálaszTörlés
  3. Szia Viki!
    Örömmel láttam, hogy itt vagy!! Szeretem a mintáidat, remélhetőleg lassan megmutathatok egy általad tervezett karkötőt!!

    VálaszTörlés
  4. Köszi lányok, nagyon aranyosak vagytok!

    VálaszTörlés
  5. Szia Viki!
    Mindegy hogy szólítasz, hallgatok mindkettőre :D
    köszönjük a bemutatkozót és a fordítás felajánlását :)
    Érezd jól magad köztünk ;)

    VálaszTörlés