JÁTÉK! - ÚJ ÉKSZER AZ ÚJ ÉVRE!

Sziasztok!

Egy klassz játékot hoztam most nektek, amiben segítségemre Horimarika van, amit hálásan köszönök neki!!!!

Mint többen is tudjátok, részt vettem a nagyon kedves Lori BSBP játékán Horimarika és Eszter mellett.
Mivel több levelet is kaptam, hogy kalssz a játék és " de jó lett volna játszani" gondoltuk Marcsival, hogy megkérjük Lorit, hogy hadd rendezhessük meg a játékot a Zugban! 
 Nagyon kedves volt, megengedte!

Tehát a mai nappal elindítom az újabb Zug játékot, mely több ízben hasonlít Lori játékához, de mégis más.

A neve:
ÚJ ÉKSZER AZ ÚJ ÉVRE!

a játék szabályai: 
- egy olyan csomagot kell készíteni, amiben tetszőlegesen vannak gyöngyök méret és szín, valamint forma szerint
-a csomag tartalmazzon egy medálnak való alkatrészt is, ami lehet fémből, süthető gyurmából...
- a csomagba rakott gyöngyök és alkatrészek kizárólag kiváló minőségűek lehetnek!!!! Olcsó műanyag gyöngyöket nem tartalmazhat!
-aki úgy dönt, hogy szeretne jelentkezni a játékra, itt hagyjon egy szándékát megerősítő megjegyzést! 

- párokat fogok kisorsolni, akik egymásnak küldenek csomagot

Jelentkezni a játékra 2011. nov. 26-ig lehet! November 27-én sorsolok! 

A párok listáját még ezen a napon ki is írom a Gyöngyzugba, amit kérek, hogy nézzetek meg aznap, hogy mindenki fölvehesse a kapcsolatot a párjával!

a párotoktól csak a címét kérhetitek el, ahova postáznotok kell az összeállított csaomagot, melyből elkészül az ÚJ ÉKSZER AZ ÚJ ÉVRE! 

A csomagokat kizárólag ajánlott elsőbbséggel postázzátok, hogy biztonságos legyen az útja!

a csomag feladásának utolsó napja szigorúan 2011. dec.01
Nagyon kérem, hogy ezt tartsátok be, mert azt szeretném, hogy dec. 02-ig mindenki kapja meg a csomagot!

Aki megkapta a csomagot, az csak a kapott gyöngyöket mutathatja be a blogjában!!!!!! Amit küldött, azt NEM!

Az ÚJ ÉKSZER bemutatására a blogotokban kizárólag 2011. dec. 31 -i napot jelölöm ki.
Reggeltől  éjfélig rakhatjátok ki a képeket! Ezen a napon teheti ki mindenki a Gyöngyzugba is a képet, akinek van hozzáférése. Akinek nincs, az nekem küldje el a képet, és én rakom ki!

Remélem tetszik a játék ! :)
ha tetszett a játék, akkor részt vehettek Lori következő Bead Soup Blog Party játékán, amiről itt olvashattok


http://lorianderson-beadsoupblogparty.blogspot.com/2011/09/prepare-for-5th-bead-soup-blog-party.html

LÁNYOK! HA VALAKI NEM ÉRT VALAMIT EBBEN AZ "ÚJ FAJTA" JÁTÉKBAN, AKKOR KÉRDEZZEN NYUGODTAN, MIELŐTT ÚGY DÖNTENE, HOGY NEM JÁTSZIK..... NEHOGY MEGBÁNJÁTOK! ;)
-------------------------------¤¤¤------------------------------

Hi! 
I have a great game for you in which Horimarika helped me a bit. Thanks for her.   
As you all know I was in a game of Lori Andreson with Eszter and Horimarika
I got so many letters that it was great and "wish I could play.." So, I had an idea to ask Lori whether she lets us to organize somethink like that in our club.
Lori was so kind to agree. Even more kind than that!!!! You will see later...
So, today i start the new "Zug" game which is similar to Lori's game a bit, but something else..

The name:
New jewelry for the New Year!  (Thank you lori! This name is so cool!)

the rules:
You have to make a pocket of  different type, colour, shape beads.
. there should be a bead (polymer clay, glass, metal..) which is perfect for a focal.. no cheap plastik ones. The beads should be good  quality! 
If you wish to join leave a message down here.
I will match the pairs who will send the beads to each other!

You can sign in till 26th nov 2011. I'll make up the pairs on 27th nov!
I'll put the list of pairs on the blog so that you can find your pair and get in contact.
Please ask only for the postal address from your pair to send your beads from which your pair can make her own new jewelry for the new year!
Please send your beads recommended to be sure it will arrive.

The last day to post is 01th dec 2011.

Please take it seriously! I want everyone to get the beads on 02th dec.
Please show in your blog only the beads you have from your pair! 

You can show the jewerly that you made in your blog only on 31th dec 2011!

  From eary morning you can post on the blog. Also you are free to put the photos on the "Zug" -blog (our club).If you can not, send the photos to me, I'll do that for you! 
And  here's the place you can read about Lori's game and join her  next one if you wish! 
                    
 http://lorianderson-beadsoupblogparty.blogspot.com/2011/09/prepare-for-5th-bead-soup-blog-party.html            

26 megjegyzés:

  1. Nagy kihívás, de a világért sem szeretnék kimaradni belőle. :-) Úgyhogy jelentkezem a játékra. :-D

    VálaszTörlés
  2. Leszek én az első (?) :)
    Nagyon szeretnék Veletek játszani, már régóta várok erre a lehetőségre. Bevallom, nem kis kihívás lesz ez nekem, de azért szeretném tudni, mire vagyok képes. Így kíváncsian várom, ki lesz a párom :)

    VálaszTörlés
  3. Én is akarok ilyet játszani. :) Remélem jó sokan összegyűlünk. :)

    VálaszTörlés
  4. Izgi!!!!Pont nekem való!Juci,rám is számíthatsz:))

    VálaszTörlés
  5. Nekem nagyon tetszik a játék, de a karácsony miatt nem merem bevállalni :( A csomag összeállítása még nem lenne gond, de az ünnepek előtt elkészíteni biztos nem tudnám, mert nekem ez dömping időszak, a két ünnep közét pont emiatt kárpótlásul a családommal szeretném tölteni, nem fűzéssel. Remélem, lesz még ilyen jövőre is!

    VálaszTörlés
  6. Szeretnék én is jelentkezni, jól hangzik nagyon!

    VálaszTörlés
  7. Én is jelentkezek, bár a karácsony nekem is húzós szokott lenni, de azért erre biztosan szakítok időt!!

    VálaszTörlés
  8. Örömmel csatlakozom, mert már alig vártam a következő játékodat! Marikával együtt szervezni, jó, sőt csak sikert jelenthet!

    VálaszTörlés
  9. Szeretnek en is jelentkezni a jatekra!!!

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szeretnék játszani, mert ez egy különleges játék!

    VálaszTörlés
  11. Na akkor próbálkozzunk e fajta játékkal is!! Izgalmas lehet!!

    VálaszTörlés
  12. Úgy gondolom én sem maradhatok ki, nagyon tetszik a kihívás.

    VálaszTörlés
  13. Hű, de izgi játék:) szeretnék jelentkezni:)

    VálaszTörlés
  14. Szeretnék jelentkezni! Kíváncsian várom a játékot:-)

    VálaszTörlés
  15. Szeretnék jelentkezni a játékra :)
    Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  16. Itt vagyok én is. :) Nagyon jól hangzik ez a játék. :)

    VálaszTörlés
  17. Szia Juli!

    Ezt nem tudom kihagyni! Fantasztikus játék! Szeretnék jelentkezni!

    VálaszTörlés
  18. Szeretnék én is játszani! kihívás lesz, de nagyon kíváncsi vagyok! :)

    VálaszTörlés
  19. HA nem késtem el,szeretnék én is játszani.:-)

    VálaszTörlés
  20. I can't wait to see what you guys make!

    VálaszTörlés