JÁTÉK! - ÚJ ÉKSZER AZ ÚJ ÉVRE!

Sziasztok!
Hoztam pár plusz információt a játékról, mert sok-sok e-mail-t kapok kérdésekkel tele :)

Először is....
volt aki azt írta, hogy túl sok a tiltás. Kérlek értsétek meg azt, hogy én ezt a játékot Lori engedélyével tehettem közre, aminek nagyon örültem és hálás vagyok, mert igazából az ő játéka szerzői jogvédelem alatt áll, mert könyvet fog írni belőle. Ezért sem lehetett ugyan az az elnevezés... amit nem is bánok, mert jó kis nevet talált ki nekünk :)
Tehát a lényeg az, hogy mivel az ő eredeti játéka lett kicsit átformálva az ő teljese beleegyezésével és segítségével, így többnyire azokat a szabályokat kell alkalmaznom, mint amiket ő!

Aztán a csomagról....
Sokan kérdeztetek a medál után. Amit a szabályzatban írtam, azok csak példák...természetesen bármit tehettek a csomagban, amit medálnak láttok :) lehet akril, gyurma, fém, Swari.... óriás gyöngy.....fa.... műanyag... mindegy, csak medálnak használható legyen :)

A csomagba rakhattok bármilyen gyöngyöket... nem kell feltétlen egy ékszerre való, lehet pár darab lámpa gyöngy, vagy csiszolt fánk.... vagy kerek csiszolt, vagy pl 1-2 csomag kása, vagy delica..... lehet spagetti gyöngy, vagy csepp csiszolt, lehet drop.... bármi, amit ti is szívesen elfogadnátok! :)
És ami a lényeg, nem fontos színben egymáshoz illő gyöngyöket csomagolni :) hadd dolgozzon az ajándékozott fantáziája :) hiszen kicsit az is a feladata egy ilyen mix-es játéknak, hogy kibillentsen a komfortzónából, hogy esetleg valami újra ösztönözzön, hogy vegyük elő a kreativitásunkat, fantáziánkat :)


Amit kérdeztetek még....
Ha megkapjátok a gyöngyöket, a csomagot és ha pl van olyan, ami nem a ti ízlésetek... mint többen is tudjátok rólam, a citromsárgától frászt kapok.....  akkor nem fontos felhasználni. Vagy ha egyenlőre csak a medál ihletett meg benneteket, akkor csak azt alkalmazzátok... vagy csak a kásákat... esetleg ha delicát kaptatok, akkor azt és a saját készletetekből, ami otthon van nektek, kiegészítitek, hogy szép, teljes legyen az ékszer :)


Tehát az egésznek a lényege:
a medál barmi nemű lehet.... a gyöngyöket úgy rakod össze ahogy akarod, mind színben és formában..... és azt használsz fel a csomagodból amit akarsz!


ja, volt még egy kérdés:
mi lesz az elkészült ékszerrel? 
Ha kész az ékszer, én csak azt kérem, hogy egy képet készítsetek róla, aztán azt csináltok vele amit akartok! :)
Én az enyémeket Lori játékában megtartottam, mert hát csak ajándék és tetszenek és nem adom őket senkinek :D
De akár el is adhatjátok, vagy ajándékozhatjátok.... a tiétek, azt csináltok vele amit szeretnétek! :)


Remélem most  tisztáztam minden kérdést :) ha van még valami, írjatok...
Most pedig mutatok néhány csomag mintát :) A képeket köszönöm Horimarikának :)







1 megjegyzés:

  1. Néhányhoz tehettem volna fémalkatrészt, fityegőt, fém köztest is... mert még azok is beleférnek....

    VálaszTörlés