Új ékszer az Új évre folytatás....

Sziasztok!

Boldog Karácsonyt kívánok mindenkinek!
Karácsonyi ajándékot is hoztam Nektek, azoknak, akik részt vesznek a játékunkban!
Már a játék szervezésének az elején felajánlotta Lori, én meg gondoltam, hogy legyen belőle karácsonyi ajándék:

Az Új évre készült ékszereket természetesen Lori is meg fogja nézni, de nem akárhogy! :)
Zsűrizni fogja őket!!!!!!!!!
Kiválasztja azt az ékszert, amelyik a legötletesebbnek talál, készítője pedig egy ajándék csomagot fog tőle kapni, melynek tartalma meglepetés lesz! :)

Ne feledjétek, 2011.12.31. az ékszeretek bemutatásának napja itt a Zugban és a blogotokba is akkor rakjátok ki legyetek szívesek!
A zsűrizés eredményének a kihírdetése pedig 2012. január 03.

Úgyhogy Lányok elő a kreativitást és hozzátok ki magatokból a legjobbat!!!! :)
Jó fűzőcskét kívánok és további szép Karácsonyt!
Sziasztok!

8 megjegyzés:

  1. Húha, akkor fel kell kössem a gatyámat. :D Én a felével kész vagyok...

    VálaszTörlés
  2. Igen-igen, fel a nadrágtartóval :)! Én ma-holnap kezdem, de 31-re készen lesz!

    VálaszTörlés
  3. Oh, jaj!!! Én még csak az ötletelésnél tartok! De holnap végre enyém a terep, az idő és a játék heve!!!! Így hát, kezdem a gatyamadzagnál!!!

    VálaszTörlés
  4. Már van bemutatható művem! De még sok gyöngyöm is... Jó fűzögetést lányok!

    VálaszTörlés
  5. Hűha!Ez aztán a kihívás!Nagyon odavagyok ezért a játékért!Már én is elkezdtem,de még szinte sehol sem tartok!A holnapi napot neki fogom szentelni!:)
    Sok sikert Neküüünk!:))

    VálaszTörlés
  6. ▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥
    ▒♥ Boas Festas!!!
    ▒♥ Feliz 2012!!!
    ▒♥

    VálaszTörlés
  7. Gyakorlatilag egy kivételével az összes gyöngyöt elhasználtam:) Az egy pedig pont az a gyöngy, ami első a legjobban tetszett és most is imádom... Még van időm... :)))))

    VálaszTörlés
  8. Hát én 2 hete készen vagyok az ékszeremmel.
    Nekem már maga a játék is ajándék:)

    VálaszTörlés