Új ékszer az Új évre






Először is köszönöm a játékot Jucinak és Marikának!!!!Nagyon tetszett ez is!:)
A párom Kritti lett,sokáig nézegettem a gyöngyöket,de úgy voltam vele,hogy téli szünetben majd alkotok valamit!
A lila soft touch-ból medál,ill. nyaklánc lett, a kék-fehérből pedig gyűrű.
A medált csak elkezdtem,aztán ahogy a gyöngyök szerették volna magukat,úgy fűztem őket:)))) A gyűrű helyett először olyan karkötőt szerettem volna,hogy hering alapon középen van ez az alkotás...de aztán gondolkoztam,és karkötőt nem igazán hordok(vagyis kettőt hordok,de azt mindig).Jó nagy gyűrű lett belőle,amit nem is bánok,mert úgyis szeretem az olyanokat.
Próbáltam az összes gyöngyöt felhasználni,de ez nem igazán sikerült.Raktam én is hozzá az enyémekből,de főleg a kásákból maradt meg sok.
A nyaklánc medálja is elég méretes,de ha nincs rajta a lógóka akkor rövid nyakláncként is jó.
Ahogy az eddigi képeket nézegettem,mindenki nagyon ügyesen megoldotta a feladatot!Kicsit féltem,hogy csak én leszek ilyen késői,mert megmondom őszintén,a gyűrű most fejeztem be délután,mert nem úgy alakultak a napok ahogy előre elterveztem.De végeztem,és ez a lényeg!
Köszönöm Kritti ezt a csodás csomagot!!!
Jó kis kihívás volt,élveztem nagyon!!!!


Mindenkinek Nagyon Boldog Új Évet Kívánok!!!!

8 megjegyzés:

  1. Zsófy, megint gyönyörűségeket alkottál! :)

    VálaszTörlés
  2. Csodálatosan szépeket alkottál!!! Gratulálok és nagyon boldog új évet kívánok:)

    VálaszTörlés
  3. A lánc is nagyon tetszik... de az a gyűrű! Zsófi, nagyon jó vagy te gyűrűben! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szuper lett mindkettő, de a nyaklánc különösen tetszik! Ügyes munka, gratulálok!

    VálaszTörlés