Új ékszer az Új évre!

A Gyöngyzug játékán ma van a nagy nap, amikor minden kiderül, ki mit készített a kapott gyöngyös csomagból. Az én párom Csilla lett, tőle kaptam ezt a sok szép gyöngyöt. Mindenképp nyakláncot és medál akartam magamnak csinálni, ezért először is ezek készültek el majd a karkötő. A karkötőről annyit, ehhez a finom bársonyos bőrt Marikától kaptam, szerettem volna ezt felhasználni, ezért kerestem hozzá illőt Csilla gyöngyeiből. Nekem nagyon tetszik a színe, az összeállítása, kellemes lehelet puha viselet. Köszönöm hogy játszhattam! Marikának, Julinak és Lorinak pedig, hogy megszervezték időt és energiát nem kímélve! Utoljára pedig BÉKÉS BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK!

9 megjegyzés:

  1. Gyönyörű darabok, nagyon eleven és életvidám. Gratulálok.

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű munkák,szép színek!!! Nagyon szép vidám darabok!Gratulálok!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett. A kedvencem a nyaklánc! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik a karkötő és a nyaklánc is! :)

    VálaszTörlés
  5. Szuper szett! A lánc nagyon nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépek lettek, mindkettő tetszik!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépek lettek! Tetszik, hogy ilyen életvidámak a színek együtt!

    VálaszTörlés