Új ékszer az Új Évre!

 Az én párom Réka volt. Nagyon izgalmas gyöngyöket küldött, közte a saját lámpagyöngyei. Őket szerettem a legjobban. :))) A játék elején elhatároztam, hogy most minél több gyöngyöt egy ékszerbe fogok felhasználni. Ez nem sikerült most sem:))) Mind külön akart élni. Viszont az összes darabot felhasználtam: még az eleinte dekorációnak gondolt kagylókat (egyenesen Floridából!) is. Szóval: fűztem, gyurmáztam, bogyóztam, fúrtam és ezek születtek. Köszönöm a játékot Juci!
 And in English: In this game I had Réka as my pair. I love her lampwork beads! At the beginning of the game I decided to use as many beads as I can in one single piece... Well, I could not do that. :))) The beads wanted a separate life. I used all the beads from my bead-soup. 



9 megjegyzés:

  1. Azt a mindenit nem semmi kis kollekciót hoztál össze ,az a koponyás valami csúcs!!Gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok neked is Marika! Nem semmi munka! :-) Kedves kis darab lett mindegyik!

    VálaszTörlés
  3. Hú, jó kis feladatot oldottál meg szuperül! :)

    VálaszTörlés
  4. Ezek a kagylók valami fantasztikusak! Igazán inspiráló darabok :)

    VálaszTörlés
  5. Szép kollekció!
    A befoglalt kagyló a kedvencem!!!

    VálaszTörlés
  6. Hűha, Te aztán nem lazsáltál! :) Egytől egyig csodás ékszereket alkottál!

    VálaszTörlés
  7. Aztamindenit, mennyi szépség!

    VálaszTörlés
  8. Marika, nem semmi amit összehoztál, kreativitásból jeles!

    VálaszTörlés