Új ékszer az Új évre

Sziasztok!
Most néztem közbe a Zugban, csodálattal néztem az ékszereiteket! Nagyon szépeket alkottatok, mindenki ügyesen vette a kihívást! Persze várom a többi ékszert is :)
Én is hoztama  képeket az én munkáimról. Nekem két nyakláncot sikerült készítenem a Cseresznyevirágtól kapott csomagból.
Köszönöm mindenkinek, aki jelentkezett a játékomra :) Horimarikának plussz még a kommunikációs segítséget is :)
Ha fönt van az összes ékszer, nincs más dolgunk, csak dícsérni egymás munkáját itt és akár a saját blogokban is... no és várjuk Lori döntését! Amint jelzi, azonnal kiírom ide Nektek! :)
És akkor az ékszereim...
az első:





és a második ékszer:





12 megjegyzés:

  1. Mind a kettő egyedi és különleges!
    Az első nálam a favorit!

    VálaszTörlés
  2. Nekem is az első lánc első ránézésre szerelem!Gyönyörű munkák!!Gratulálok!

    VálaszTörlés
  3. Fantasztikusakat alkottál! Mindegyik nagyon tetszik, de elsőtől elvesztem:) Gratulálok!

    VálaszTörlés
  4. Az első nekem is abszolút a színvilágom:))) TEtszik Köszönjük a játékot!! Én nem tudtam az enyémet itt közzétenni, nem vagyok zuglakó, de a Blogomon már fenn van!!:)

    VálaszTörlés
  5. Mind a kettő nagyon szép, de azt hiszem ezt mar írtam, nagyon tetszenek, és köszönöm a meghívot.

    VálaszTörlés
  6. Azta! Nagyon jó mindkettő! De a színes az tényleg extra lett! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  7. Mindkettő nagyon szuper, nem tudok választani!

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörűség mindkettő! Köszi a meghívót és a játékot!

    VálaszTörlés
  9. A kagylós nyaklánc is nagyon szép, de az a másik...hihetetlen milyen jól mutatnak a színek együtt!

    VálaszTörlés