Új ékszer az Új évre - Eredmény hírdetés

Sziasztok!

Eljött az ideje, hogy kihirdessem Lori zsűrizésének az eredményét, hogy megtudjátok mely ékszerek tetszettek neki a legjobban, melyeket szeretné díjazni.
Szeretnék gratulálni mindenkinek, nagyon ügyesek vagytok, szépek lettek az ékszerek!
Nem is húzom az időt, írom az eredményt :)



I. Tiszi http://tiszigyongy.blogspot.com/
    és Juli http://csokigyongy.blogspot.com/ 



II. Ewa http://ewagyongyosvilaga.blogspot.com/  
      és Raszputyin design  http://raszputyindesign.blogspot.com/



III. innovációs díj   Perleni  http://perleni.blogspot.com/ 

és akkor még egy kis plusz :)
 Különlegesnek tartom ezt a játékot, mert szerintem nagy dolog, hogy Lori megengedte, hogy az ő játékát, amiből könyvet is ír, ami jogvédett,  hogy megszervezzem Nektek.... sőt ezen felül még díjazza is a neki tetszőket, így úgy gondoltam, hogy szeretnék én is díjazni egy alkotást, egy kis kedves láncot, amit 

 Timo http://timogyongyekszerei.blogspot.com/

készített :)

Kedves lányok! Arra kérem a nyerteseket, hogy mindenki írja meg nekem emilben a posta címét, hogy én azt továbbíthassam Lorinak!

Köszönöm szépen, hogy játszottatok velem ismét!
Köszönöm Lorinak, hogy lehetővé tette ezt a játékot!
Külön köszönet Horimarikának a kommunikációs segítségért!!!!!

Ha van kedvetek, akkor gyertek játszani Lori 5. BSBP játékában:
http://www.prettythingsblog.com/2011/09/want-to-participate-in-next-bead-soup.html


------------------------------



Hi!
It's time to let you know Lori's decision on the jewelry she liked the best. 
I'd like to congratulate to everyone! You did a good job, all pieces are beautiful. So. I do not pull time any longer. The results:


I. Tiszi and Juli
II. Ewa and Raszputyin design
III. Innovation award: Perleni

And some extra:
I find this game very special as Lori let us to organize it similar to her game. Her game is legally protected and she will write a book on it also. I decided to give an extra prize to the jewelry I liked the best: a cute necklace made by Timo.


All the winners please write me your address so that I can send it to Lori.
Thank you for joining me in this game.
Thanks to Lori for allowing it. Thanks to Horimarika for helping in communication.


If you wish please join Lori's next game here:  

18 megjegyzés:

  1. Juhééé! Nagyon megtisztelő, hogy díjat kaptam és szívből gratulálok mindenkinek!!! Thanks a lot Lori,I am really grateful for your prize! Köszönjük Juli!

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok minden díjazottnak! Csodálatos munkák születtek! Szuper játék volt!

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a nyerteseknek, és köszönöm a játékot.

    VálaszTörlés
  4. Gratula a nyerteseknek! Szerintem mindannyian megérdemeltétek, mert gyönyörűeket alkottatok!

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok minden díjazottnak:)

    VálaszTörlés
  6. Jesszus!!! Nem csak azt nyertem, hogy ilyen jó játékban részt vehettem??? Én pedig csak azt szerettem volna. De nagyon köszönöm, hogy ennyire tetszett nektek és Lorinak amit alkottam Éva által küldött gyöngyökből!!! Thank you Lori for choosing me. Köszönöm még egyszer a játéklehetőséget. :)

    VálaszTörlés
  7. Kedves Juli!
    Nagyon köszönöm, hogy megszervezted a játékot!
    Gratulálok az elsö és a második helyezetteknek!
    Megtiszteltetés, hogy én is a díjazottak között lehetek!
    Köszönöm, hogy részt vehettem ebben a remek játékban!

    VálaszTörlés
  8. Juli & Horimarika!
    A játékot és a lehetőséget köszönöm!Liza csomagja nélkül nem ment volna,egészen felizgatott amikor megkaptam!Nagyon köszönöm hogy a díjazottak között lehetek!!!Fantasztikus év lesz ez!!remélem!!de hogy jól kezdődik az biztos!!
    Köszönöm Lorinak hogy ezt a fantasztikus kreatív játékot kitalálta,megvalósította,és persze hogy kölcsön adta nekünk!!

    Many thanks to Lorie making out and realizing this creative play plus lending us it !

    Minden nyertesnek és résztvevőnek GRATULÁLOK SZUPER JÁTÉK volt!

    VálaszTörlés
  9. Kedves Juli!

    Ezúton is köszönöm mégegyszer a játék lehetőséget és a külön díjat is, amit kaptam. Igazán megtisztelő!
    GRATULÁLOK minden nyertesnek és persze minden résztvevőnek is a csodás alkotásokhoz!

    VálaszTörlés
  10. Oh, annyira izgalmas játék volt ez! Nagyon köszönöm Jucinak és Marikának is a sok befektette munkát, de hálánkkal üldözve, talán belátjátok, megérte! Köszönjük!!!

    Lori, igazán érdekes játékot talált ki! Alkotó, fejlesztő, izgalmas! Egyszerűen remek!!!!

    Thank you Lori for the idea and created the opportunity! Really creative, development and exciting!

    Almada-Dalma

    VálaszTörlés
  11. Gratulálok a nyerteseknek! Remek játék volt. És szerintem mindenki nyert: én személy szerint csodaszép Cheeky-lámpagyöngyöket, belőlük készült ékszert viselhetek. És egy csomó ötletet, inspirációt. Hisz mind olyan izgalmasan , kreatívan oldottátok meg a feladatot! Köszönöm!

    VálaszTörlés
  12. Gratulálok a nyerteseknek és köszönöm a játékot, nagyon szuper volt. Csodálatos ékszerek készültek. :)

    VálaszTörlés
  13. Gratulálok Lányok!!Nem csak a győzteseknek,hanem a szervezőknek is!!!Nagyon jó volt játszani!!Remélem még megismételjük!!!:-) Már most jelentkezem!!:-)))Köszönöm!!!

    VálaszTörlés
  14. Congratulations!
    Nicole/Beadwright

    VálaszTörlés
  15. Gratulálok a díjazottaknak és mindenkinek aki részt vett a játékban!

    VálaszTörlés
  16. You ALL were so talented it was hard to pick just one, so had to choose more!

    VálaszTörlés
  17. Gratulálok a nyerteseknek és köszönöm a játékot a szervezőknek. igazán szép ékszerek készültek. Idén decemberben ismétlünk?

    VálaszTörlés