???

Sziasztok!
Már egy ideje figyelem, hogy nem történik semmi sem... itt :( 
úgy veszem észre, hogy "mi" is hanyatlunk, mint nemrégiben pl az Ajándék blog. 
Én vagyok az alapító, de egyedül nem tudok,  nem feltétlen napi szinted, elég hetente, vagy ritkábban, de nem hónapok után hozni valamit, hogy legyen élet. Ahhoz Ti is kellenétek!
Sokan vagyunk tagok! Többeknek van alapanyag boltja, pl senki sem szólt, hogy esetleg tegyem ki a boltja nevét a beszerzési helyek listájára! Egy bejegyzés ide és már kint is van.... egy kis reklám.
Vagy a boltosok is írhatnak bejegyzést, pl azzal, hogy milyen új anyaga érkezett, amit reklámozhatna!
Vagy vannak új meghívót igénylők, akik azt írták, hogy aktívan rész akarnak venni Zug-os életünk ben.
De semmit nem írtak.....
Szeretnék szervezni játékot is... de így, hogy semmi mozgás, nem tudom, hogy van e rá igény!
Lányok! fenntartsuk e még Zug-unkat, vagy sem????

A csöndet megtörve,hoztam két kis reklámot ;)
Újdonságaim: rendelhető gyöngy horgolt eprecskék :)

illetve hoztam nagyon limitált szériás kabosonokat: csak ez a 4 db van belőle, több nem lesz sem most, sem máskor, nincs már ilyen színű gyurmám! így aki kapja marja :)



Mivel szeretném, eladni a fenti munkákat, így készítettem egy új címkét ennek megfelelően : Szeretném eladni. Így ti is nyugodtan pakoljátok fel, ha valamit nem cserélni, hanem eladni szeretnétek!!!!!
és akkor várom a véleményeket, hogy tartsunk nyitva...vagy zárjunk be?!?!?!?
sziasztok
Juci

10 megjegyzés:

  1. Remélem, hogy nem a bezárás mellett dönt a tagság. Vicces lenne, hogy pont akkor jelentkezem tagnak:)))

    VálaszTörlés
  2. Szerintem sem kellene bezárni, olyan jót játszottam itt.

    VálaszTörlés
  3. Qué bonitas!! me encantan las fresas!!! saludos

    VálaszTörlés
  4. Jujj, abba nem is gondoltam bele, hogy megszűnhet a Gyöngyzug! Ne tedd ezt velünk Juci! Cserébe én is "reklámozok", hozok híreket az új gyöngyökről, stb. Hm? Mit szóltok lányok, beneveztek ti is mellém? :)

    VálaszTörlés
  5. jól van, ok lányok, rázzuk fel kicsit a klubbunkat, mert nagyon elpunnyadt :D
    Hajni, hozzad csak a hirdetéseket, az új cuccokról, esetleg akcióról....
    vagy lányok, ha valahol valami érdekeset láttatok, akkor azt... bármit :)
    cserébe én meg átgondolom a játékot, amit kitaláltam :D

    VálaszTörlés
  6. Azért be ne zárjunk mert egy kis punnyadás van jó lenne megint egy szuper játék én is benne vagyok.

    VálaszTörlés
  7. A bezárás rossz gondolat, viszont a játék ötlete szuper!!Most én is szívesen játszanék egy jót!!! :)

    VálaszTörlés
  8. Hi,
    oh wow, so lovely so beautiful
    greetings karin
    have a nice weekend

    VálaszTörlés