Sziasztok!

Köszönöm a meghívót. Ahogy elnéztem a tagok listáját többekkel már személyesen is találkoztam, illetve rendszeresen látogatjuk egymás blogját.
A gyöngyözésnek ezt a szintjét 2008-ban Domján Diánál kezdtem el tanulni, jószerével még a gyöngyök pontos elnevezését sem tudtam akkor, a méretekről nem is beszélve. Azelőtt csak egyszerűbb láncokat fűztem, vegyítve mindenféle gyöngyöt. Azóta sokat tanultam, Diától , a többiektől, itthon és külföldön,  az interneten fellelhető leírásokból.
Bár voltak nekem is rossz tapasztalataim a gyöngyös társaságról, azért én még szeretnék optimista maradni, és továbbra is személyesebb kapcsolatot tartani a többiekkel. Szeretem a  versenyeket, még akkor is, ha azok csak díj nélküli barátságos vetélkedők. Ezért játszom a Perles et Dent'Elles vetélkedőkön is,  Cocotól tanultam meg a gyöngycsipkefűzést. Ma már jó barátok vagyunk.

Ilka



1 megjegyzés: