Bemutatkozás

Kedves Lányok!
Már egy ideje rendszeres olvasója vagyok a klubnak és megérett bennem a gondolat miszerint jó lenne tartozni egy gyöngyfűző közösséghez.
Nagyon röviden bemutatkoznék:
Béresné H. Csilla vagyok vidéken élek Párommal , a gyöngyökkel való találkozást 2009-ben egy betegségnek köszönhettem. 
Meggyógyultam, a hobbi megmaradt és sodor magával, a tapasztalat azt mondatja velem legjobb gyógyír volt számomra.
Hihetetlen mennyire kikapcsol és feltölt, gondolom ezzel nem vagyok egyedül..... :-)
Blogomat Csillus gyöngyei néven találhatja akit érdekel és kíváncsi rám.
Bár mostanában kevés időt tudok szentelni a gyöngyökre és azt is tudom sokat kell még tanulnom.
Kitartó vagyok és előbb-utóbb menni fog minden!
Köszönöm hogy fogadtok.
Szép napot Mindenkinek!
 

5 megjegyzés:

  1. örülök, hogy csatlakoztál :)
    Juci

    VálaszTörlés
  2. Csatlakozom Jucihoz, örülünk neked!
    Megnéztem a blogodat és gyönyörűek a munkáid, amihez csak gratulálni tudok!!!
    Hajni

    VálaszTörlés
  3. Olyan jó egy új gyöngyöst megismerni... Gratulálok a munkáidhoz és üdv a csapatban!

    VálaszTörlés