Levélhullató - avagy őszi játékunk



Kedves Gyöngyös Lányok!

Ha vártátok a játékot, elnézésetek kérem, szomorú eset miatt kések vele!

Nem is szaporítom a szót, írom a szabályokat, melyek ezennel kigyöngyöztek kézműves fejemből! :)

Mint máskor is, mindenkit kérek, CSAK AKKOR JELENTKEZZ, HA TUTIRA TUDOD TELJESÍTENI A FELTÉTELEKET, LEGYEN AZ AKÁR A JÁTÉKRA MEGSZABOTT IDŐKERET!!!!!!
KÖSZÖNÖM!

A szabályok!
-mint eddig, most is kézi sorsolással dől el, hogy ki kinek küld csomagot. A kisfiam, Bence húzza majd a neveket :)

- az ékszerek csak kiváló minőségű alapanyagokból készülhetnek!!!!!

- az ajándék ékszert természetesen az ősz jegyében kell elkészíteni :)

- a játékra jelentkezők adatlapot fognak kapni tőlem, melyet kitöltve (cím , méret... ilyesmi...) vissza kell küldeni. Ezt az adatlapot fogom továbbítani annak, aki a részetekre készíti a csomagot

- az eddigiekkel ellentéten, most kérem, hogy nekem e-mail-ben ( kisjuliannailona@gmail.com) küldjétek el a kész , teljes csomag fotóját

- és hogy ne csak ékszert kelljen készíteni:
ha már tudod ki a párod, ha nem ismered a blogját (ha ismered akkor is, nem árt gyönyörködni ismét ) kérlek nézd át részletesen, hogy lásd milyen gyöngyöket szeret használni az illető..... esetleg milyen a színvilága!
Ha már körvonalazódott, hogy ( pl én, KisJuci gyöngy horgolni , bogyózni szeretek, újabban ásványozni, gyurmázni) akkor kérlek tegyél a párod csomagjába egy rá jellemzően használt csomag gyöngyöt ( a horgolás révén, akkor az én csomagomba teszel egy csomag 11-es vagy 15-ös kását, mert ezekkel horgolok, vagy egy ásvány kabosont, esetleg gyurmát ,mert újabban őket is örömmel használom)

A játékra jelentkezni  2012. okt. 12. , 12.00 óráig lehet!
A párodat aznap délután kisorsolja Bence :) és a megfelelő adatlapot el is küldöm mindenkinek!

A csomag postázásának utolsó napja: 2012. nov.12.
Kérek mindenkit, hogy adja fel időben a csomagot!!!!

Remélem ez a játék is tetszik és sokan jelentkeztek majd :)
Ha kedved van az őszi borongós hangulatot feldobni ezzel a játékkal, akkor itt jelzd, hogy lássam kinek küldhetek adatlapot :)

Ha van kedved, akkor tedd ki a blogodba a fenti őszi képet, hívd játszani a blogod látogatóit, hogy minél többen legyünk ;)

Juci


29 megjegyzés:

  1. Nem tudom mi történt...de küldök egy virtuális ölelést!!!
    Szívesen jelentkezem!Megyek és hirdetem a játékot!

    VálaszTörlés
  2. Én is benne vagyok! :) Hajrá játék! :)

    VálaszTörlés
  3. Én is benne vagyok,rég játszottam.Szuper ötlet.

    VálaszTörlés
  4. Na, itt vagyok! És örülök egy kis játéknak! Köszi Juci!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon régen játszottam. Valahogy elment volna tőle a kedvünk? Remélem, most újra sokan csatlakozunk! Én mindenképpen!
    (úgyis kell valami új ;)

    VálaszTörlés
  6. Reméletm, hogy lesz a tavalyinak folytatása :)
    Mindenképpen jelentkezek a játékra!
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  7. Én is jövök játszani! Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  8. Nagy öröm lenne veletek játszani!Szivesen jövök én is!

    VálaszTörlés
  9. Örömmel játszom Veletek! Nagyon örülök a lehetőségnek, köszi Juci!!!!!

    VálaszTörlés
  10. Csatlakozom én is játszani szeretnék!

    VálaszTörlés
  11. Eddig csak csodáltam ezt a jó kis játékot, most szeretnék részt venni benne.

    VálaszTörlés
  12. Én is szívesen játszanék,olyan sok csodás ékszer születik,de most sajnos nem tudnám vállalni a határidőt,úgyhogy csak gyönyörködni jövök majd :)

    VálaszTörlés
  13. Csatlakozom én is a játékhoz!:)

    VálaszTörlés
  14. Én is szeretnék csatlakozni a játékhoz! :)

    VálaszTörlés
  15. Sziasztok! én is szeretnék játszani!

    VálaszTörlés
  16. Újra játék!!! Szuper!! Juci Nálad mindig jó!!! Itt vagyok!!!! :))))

    VálaszTörlés
  17. Nagyon fogom figyelni a játékot, de sajna most újabb esküvő miatt nem tudok részt venni, nem tudnám vállalni a határidő betartását. Hajrá lányok, jó munkát, csodás ékszereket!!

    VálaszTörlés
  18. Szeretnék beszállni a játékba!

    VálaszTörlés
  19. Én is szeretnék beszállni! (: Köszönjük az ötletet! (:

    VálaszTörlés
  20. Én is szeretnék jelentkezni :))

    VálaszTörlés
  21. Énis énis pont dél van remélem nem maradtam le :D

    VálaszTörlés
  22. Hát erről lemaradtam. Sajnos nem tudtam figyelni az oldalt egy határidős versenydarab miatt az elmúlt hetekben szinte nem jártam az oldalakon. A határidőt sem tudnám teljesíteni egyéb elfoglaltságok miatt.
    Mindenkinek jó munkát, nagyon szép ékszereket alkossatok!

    VálaszTörlés