Virággal várjuk a tavaszt! - játék

Sziasztok! :)
Úgy látom Zugunk leginkább játékos blog :D mert sokan írtatok nekem emilt, hogy lesz e tavaszváró játék?
A karácsonyra szánt játék elmaradt időhiány miatt, de most a sok kérésre való tekintettel legyen egy tavaszi :)


Nem szaporítom a szót, íme a szabályok:

-az ajándék ékszer tavaszi színekben pompázzon :)
-az ékszer mellé csempéssz a csomagba egy VIRÁGOT! :) , melyet ha fűzöl úgy is jó, ha más kézműves technikákban is jártas vagy, most azt is megmutathatod, vagy ha erre már nincs időd, akkor lehet fém medál,köztes, akril.... ( EBBEN AZ ESETBEN KÉRLEK MÉRLEGELD AZT, HOGY MÁS ESETLEG FŰZI A VIRÁGOT, AMI IDŐ, ANYAG ÉS KÉZI MUNKA, így ne csak egy 50 Ft-os virág medál kerüljön a csomagba! Köszönöm!!!!

-csak az jelentkezzen, aki a határidőket tartani tudja!!!!!
-kérem, aki jelentkezik, itt hagyjon üzenetet, mely AZ E-MAIL CÍMÉT IS TARTALMAZZA, mert sokszor napokat vett igénybe, hogy kinyomozzam néhány gyöngyös levelezési címét!!!!
-az adatlapokat most is küldöm, melyet kitöltve várok vissza
-mint mindig most is kiváló alapanyagokat használjatok legyetek szívesek!
-aki megkapta a csomagját és Zug tag, tehát tud bejegyzést írni, akkor tegyen ki egy képet kérem, hogy lássam célba ért a csomag és gyönyörködhessünk :D Aki nem tud bejegyzést írni, az küldje nekem a képet és kiteszem!

A játékra jelentkezni lehet 2013.02.27-ig, 
sorsolás 02-28-án, még ezen a napon megtudod kinek készíted a csomagot, de kérlek tartsd titokban párod nevét!!!!!!!!!

A csomag postázásának utolsó napja: 2013.03.22.
kérek mindenkit max ezen a  napon postázzon, hogy márciusban tuti megérkezzen mindenkinek a csomag!!!!

Hát ennyi lenne.....  ha tetszik gyere játszani! :)
Megköszönöm ha blogodban közzé teszed a játékot, hogy minél többen lássák és a lehető legtöbben játsszunk :)

Juci

17 megjegyzés:

  1. Én is szeretnék részt venni a játékban!

    VálaszTörlés
  2. Már rég jártam erre..
    ez az idő pont jó egy kis játékra, így én is jelentkezem :)

    VálaszTörlés
  3. Én szeretem a játékaidat Juci. :) Jövök én is. A mail címemet ismered. ;)

    VálaszTörlés
  4. Én is jövök:)

    hofelho@gmail.com

    VálaszTörlés
  5. "A játszótársam, mondd, akarsz-e lenni"

    ilona.nb@gmal.com

    VálaszTörlés
  6. Én is szeretnék játszani:)
    krisztina.solya@gmail.com

    VálaszTörlés
  7. Olyan jókor Jucikám! Most nagyon örülök ennek a játéknak. És természetesen benne vagyok!!!!
    horimaris@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. Én is jövök, az előzőn sajnos nem tudtam részt venni, de most szeretnék.
    ilkabeads@gmail.com

    VálaszTörlés
  9. Én is jövök, igaz hogy nem vagyok klubbtag , de remélem játszhatok.:)
    madarasz.eva.katalin@gmail.com

    VálaszTörlés
  10. Szia Juci! Én is jövök játszani, a címem tudod :) puszi

    VálaszTörlés
  11. Kedves Juci!

    Bár nem vagyok klubtag, én is szeretnék játszani, ha lehet.
    jkati888@gmail.com

    VálaszTörlés
  12. Szia
    Én miért nem vagyok tag? Szeretnék arra is jelentkezni meg a játékra is mert az előző is jól sikerült :)

    VálaszTörlés
  13. Szia Juci! Jelentkezem én is a játékra, ha lehet. Vass Judit, judivass@gmail.com

    VálaszTörlés
  14. Szia!

    Én is szeretnék játszani.
    varit@citromail.hu

    VálaszTörlés
  15. Szia!
    Szeretnék én is a játékra jelentkezni. Klubtagnak is jelentkeznék, mit kell ehhez tennem?
    hmzs78@gmail.com
    Köszönöm
    Zsuzsi

    VálaszTörlés
  16. Szia!
    Ha nem túl késő, szívesen jelentkeznék a játékra!
    Köszi,
    Zsuzsa
    zsuzsa@steigerwald.hu

    VálaszTörlés